Archief - 5 jaar oude PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
Iemand een idee wat dit bakje van 5 jaar oud nog waard is?

De specificaties:



q Moederbord:.............................................. AsusTEK M2N-E

q Voeding:..................................................... Trust 370W

q BIOS:.......................................................... Phoenix-Award bios V6, 30/6/06

q Processor:.................................................. AMD Athlon 64, X2 dual core, 3,8Ghz
Werkelijke kloksnelheid............................... 2,01 Ghz

q Ram-geheugen:......................................... 4 GB Kingston

q Harde schijven:.......................................... 1x Maxtor 250GB, 7200rpm SATA2 (onderverdeeld in 2 partities)

q Geluidskaart:............................................. op moederbord, SoundMax HD Audio

q Grafische kaart:......................................... NVIDIA GeForce, 7300GS, 256MB

q Poorten:...................................................... - 8x USB 2.0 (4x back + 4x front;
..................................................................... 2x front niet aangesloten)
..................................................................... - 1x Parallel
..................................................................... - 1x Seriële
..................................................................... - 1x Netwerkkaart
..................................................................... - 2x Firewire (1x front niet aangesloten, 1x back)

q DVD drives:................................................ 1x DVD Writer Samsung DL LightScribe

q Kast:............................................................ Antec Sonata 2 black

Thanks

Sjoepap

Legacy Member
ik neem aan dat je AMD 3800+ bedoelt? Niet 3,8ghz

Is best nog wel wat waard, zo rond de 30 à 50 € schat ik.

smile and die

Legacy Member
Sjoepap zei:
ik neem aan dat je AMD 3800+ bedoelt? Niet 3,8ghz

Is best nog wel wat waard, zo rond de 30 à 50 € schat ik.

Zijn specs die ik van iemand doorgekregen heb, is niet mijn pc'tje..

Totaal +/- 50€ max dus?

Sjoepap

Legacy Member
zo rond de 50€ voor het geheel moet je wel lukken

misschien is 30€ wat laag, vermits dit toch nog wel een DDR2 systeem is met upgrade mogelijkheden en een deftige case

probeer 50€ voor alles, men zal wel opbieden als het meer waard is

smile and die

Legacy Member
Het is een pctje van iemand die ik via via ken, niet het mijne dus, ik zou hem misschien willen kopen, vandaar dat ik even wou horen wat hij nog waard is, de vraagprijs lag namelijk behoorlijk veel hoger...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan