Archief - 4 jaar oude pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hyperia

Legacy Member
Hallo , ik wil graag mijn pc hier laten schatten.

Hij is niet van een merk ofzo , ik heb hem laten samenstellen in een winkel.
Hij is 4 jaar oud, dit zijn de specs :

OS : windows vista home premium 64 -bit
videokaart : Nvidia geforce 8800 GT ( uitgebreid op foto's)
processor : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
RAM : 4 GB ram ddr2
2 dvd lezers/schrijvers:
1. optiarc DVD RW AD - 7170S ATA device
2. TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA device
HDD : samsung HD642JJ ATA device
MB : P35 Neo
een station voor sd kaarten enzovoort waarvan ik de naam niet weet maar u kan het zien op de foto's.
er staat ook de legale versie op van word, excel , en al derest ( microsoft office enterprise)

foto album :
http://s772.photobucket.com/albums/yy7/r081n123/computer/

windows prestatie index is 5.7 , mijn ram haalt maar 5.7 , maar al de rest is 5.9.


Mvg

Robin

leeyuentuen

Legacy Member
OS : windows vista home premium 64 -bit
videokaart : Nvidia geforce 8800 GT ( uitgebreid op foto's) 40euro
processor : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 40euro
RAM : 4 GB ram ddr2 30euro
2 dvd lezers/schrijvers:
1. optiarc DVD RW AD - 7170S ATA device 10 euro
2. TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA device 10 euro
HDD : samsung HD642JJ ATA device 30 euro(640gb hdd)
MB : P35 Neo 70euro (samen met os)

Pedroo

Legacy Member
Cpu eerder 55 - 70 euro
En indien de windows met CD enzo is, mja, dan valt 70 euro voor OS + mobo mee.
Mobo apart zou iets van een 30- 40 euro zijn

Een totaalpakket is niet meer waard... Dus alles gewoon optellen ;)

Wasbeer

Legacy Member
sgt. reznov zei:
Hallo , ik wil graag mijn pc hier laten schatten.

Hij is niet van een merk ofzo , ik heb hem laten samenstellen in een winkel.
Hij is 4 jaar oud, dit zijn de specs :

OS : windows vista home premium 64 -bit --> Onbetaalbaar !!! (40)
videokaart : Nvidia geforce 8800 GT ( uitgebreid op foto's) 40
processor : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz b3 60 g0 80
RAM : 4 GB ram ddr2 30
2 dvd lezers/schrijvers: --->2x10
1. optiarc DVD RW AD - 7170S ATA device
2. TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D ATA device
HDD : samsung HD642JJ ATA device 640gb ? 35€
MB : P35 Neo --> 35
een station voor sd kaarten enzovoort waarvan ik de naam niet weet maar u kan het zien op de foto's.
er staat ook de legale versie op van word, excel , en al derest ( microsoft office enterprise)

foto album :
http://s772.photobucket.com/albums/yy7/r081n123/computer/

windows prestatie index is 5.7 , mijn ram haalt maar 5.7 , maar al de rest is 5.9.


Mvg

Robin

Hyperia

Legacy Member
Pedroo zei:
Cpu eerder 55 - 70 euro
En indien de windows met CD enzo is, mja, dan valt 70 euro voor OS + mobo mee.
Mobo apart zou iets van een 30- 40 euro zijn

Een totaalpakket is niet meer waard... Dus alles gewoon optellen ;)


bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan