sambor
Legacy Member
Ik heb op dit moment een opstelling met drie schermen staan.
Omdat ik hier sinds kort geen nood meer aan heb zou ik graag overschakelen naar twee iets grotere schermen (24 inch 1920x1200 ofzo..).
Nu vroeg ik me af wat ik kan vragen voor deze monitors en of ik ze beter apart verkoop of alle drie ineens.
Merk: Samsung
Beelddiagonaal: 22"
Resolutie: 1680 x 1050
Reeks: Syncmaster
Type: T220
Aankoopdatum: juli 2009
Aankoopprijs: 170 euro per scherm
Omdat ik hier sinds kort geen nood meer aan heb zou ik graag overschakelen naar twee iets grotere schermen (24 inch 1920x1200 ofzo..).
Nu vroeg ik me af wat ik kan vragen voor deze monitors en of ik ze beter apart verkoop of alle drie ineens.
Merk: Samsung
Beelddiagonaal: 22"
Resolutie: 1680 x 1050
Reeks: Syncmaster
Type: T220
Aankoopdatum: juli 2009
Aankoopprijs: 170 euro per scherm