BloodSeaker
Legacy Member
Hoi
Ik wil eens wat rondvragen naar een vraagprijs voor 2 gsm's. Ben eraan aan het denken om een smartphone te kopen en ik zit hier met 2 gsm's nog die ik dan zou verkopen om mijn nieuwe gedeeltelijk te bekostigen.
1) Sony Ericsson K800i.
Is van Oktober 2006 aangekocht ongeveer. Is in perfecte staat, want ik onderhou mijn gsm's altijd goed, geen krassen op of zo. Zit ook een extra sony M2 micro kaartje bij van 1GB als geheugenuitbreiding en de recentste firmware is geinstalleerd. Verder zitten alle toebehoren erbij zoals bij aankoop. Ook originele doos en alles. Standbytijd: makkelijk 8-10 dagen
2) Samsung U700
Is van eind september 2007. Is een echt design toestel en natuurlijk ultradun. Komt ook met een extra micro SD kaartje van 1GB. Verder ook alle toebehoren en oorspronkelijke doos erbij. Als extra is er ook een autolader erbij.
Beiden toestellen zijn dus in perfecte staat. Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Ik wil eens wat rondvragen naar een vraagprijs voor 2 gsm's. Ben eraan aan het denken om een smartphone te kopen en ik zit hier met 2 gsm's nog die ik dan zou verkopen om mijn nieuwe gedeeltelijk te bekostigen.
1) Sony Ericsson K800i.
Is van Oktober 2006 aangekocht ongeveer. Is in perfecte staat, want ik onderhou mijn gsm's altijd goed, geen krassen op of zo. Zit ook een extra sony M2 micro kaartje bij van 1GB als geheugenuitbreiding en de recentste firmware is geinstalleerd. Verder zitten alle toebehoren erbij zoals bij aankoop. Ook originele doos en alles. Standbytijd: makkelijk 8-10 dagen
2) Samsung U700
Is van eind september 2007. Is een echt design toestel en natuurlijk ultradun. Komt ook met een extra micro SD kaartje van 1GB. Verder ook alle toebehoren en oorspronkelijke doos erbij. Als extra is er ook een autolader erbij.
Beiden toestellen zijn dus in perfecte staat. Hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen?

