tweetn
Legacy Member
Halllo , ik zoek een liedje waar er een redelijke zware vrouwenstem,mss mannenstem zegt : "wigga.....wiggawigga" (kan natuurlijk ook wiggle zijn
) Dat is ongeveer het enige wat ik erover kan zeggen. Stijl is hiphop of electro , kan het mij niet zo goed meer herinneren.. En het is niet the outhere brothers - wiggle wiggle die ik zoek! grtz
) Dat is ongeveer het enige wat ik erover kan zeggen. Stijl is hiphop of electro , kan het mij niet zo goed meer herinneren.. En het is niet the outhere brothers - wiggle wiggle die ik zoek! grtz
Khad het trouwens staan op mn pc..