Paterpor
Legacy Member
De zomer komt eraan en het is altijd leuk om de zomerhit te voorspellen. Op vlak van elektro waren Tocadisco en Crookers zowat de hits van vorig jaar.
Persoonlijk denk ik dat Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers de hit ga worden.
Wat denken jullie ?
Persoonlijk denk ik dat Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers de hit ga worden.
Wat denken jullie ?


Wat voor een platte bucht is me dat? Ik was echt diep teleurgesteld toen ik 'm voor het eerst hoorde.
. Persoonlijk vind het ik het een super schijfje (onder voorbehoud want het zal rap te commercieel worden en onmiddellijk beu gehoord zijn) maar ik ben dan ook meer voor de elektro dan voor de hip hop
