Archief - Wat worden de zomer hits ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Persoonlijk:
YouTube - dead prez - happiness - Let's Get Free :love:
Onlangs pas gevonden :p
Summertime is like a anesthesia
So many pretty things to please ya
The greenery
Beautiful birds, natural scenery
Or even just a infinite sky

En njah, wat de mainstream zomerhit gaat worden kan me weinig boeien. Dat zie ik wel :p

kisthechef

Legacy Member
Paterpor zei:
Persoonlijk denk ik dat Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers de hit ga worden.

Dizzee Rascal... Paar geweldige nummers (vooral op z'n eerste plaat). Live ook enorm goed.

Maar deze plaat :puke: Wat voor een platte bucht is me dat? Ik was echt diep teleurgesteld toen ik 'm voor het eerst hoorde.

Paterpor

Legacy Member
kisthechef zei:
Dizzee Rascal... Paar geweldige nummers (vooral op z'n eerste plaat). Live ook enorm goed.

Maar deze plaat :puke: Wat voor een platte bucht is me dat? Ik was echt diep teleurgesteld toen ik 'm voor het eerst hoorde.

Das Armand Van Helden zijn inbreng :D. Persoonlijk vind het ik het een super schijfje (onder voorbehoud want het zal rap te commercieel worden en onmiddellijk beu gehoord zijn) maar ik ben dan ook meer voor de elektro dan voor de hip hop

FORZA M

Legacy Member
kisthechef zei:
Dizzee Rascal... Paar geweldige nummers (vooral op z'n eerste plaat). Live ook enorm goed.

Maar deze plaat :puke: Wat voor een platte bucht is me dat? Ik was echt diep teleurgesteld toen ik 'm voor het eerst hoorde.

Stijlen verschillen, want ik vind dit dan weer beter dan wat hij vroeger deed, ook al is het veel commerciëler. En nee, een dong wordt in mijn ogen niet minder omdat ineens iedereen het kent, en het overal gedraaid wordt. Dat wil gewoon zeggen dat andere mensen het ook appreciëren, en niet alleen het selecte clubje dat die plaat al een half jaar kent.

Als dat trouwens echt een mainstream zomerhit zou worden kan ik daar héél goed mee leven, maar je weet nu al dat er weer iets zit aan te komen als Kid Rock - All summer long.

nTFs

Legacy Member
Ik hoop geen want zomerhits stellen meestal evenveel voor als een scheet in een fles.

ChrisRiley

Legacy Member
Ik walg van het woord "hit". Dat iedereen eens voor zichzelf uitmaakt welke platen hij/zij goed vindt. Die platte commerciële plaatjes à la Samim - Heater kunnen me volledig gestolen worden.

Bobson

Legacy Member
geef mij maar terug wa classics, public enemy, rob n raz, beasty boys, wa oude armand van helden plaatjes. Met al die rommel die ze tegenwoordig muziek noemen.

Paterpor

Legacy Member
Het is dus niet de bedoeling om u "nieuwe coole schijf waar ge niet genoeg van krijgt" te posten maar het liedje van waar ge denk dat gaat een zomerhit worden volgens mij.

Dat kan dus ook laura lynn zijn é (ookal vind je het niets, wat begrijpelijk is :))

Dit is toch DE zomerhit onder de zomerhits ze

YouTube - Guillermo & Tropical Danny - Toppertje

Die is wel super :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan