Archief - Wat is jouw most-wanted?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rayne Varga

Legacy Member
populos zei:
Ewan pearson vs M.A.N.D.Y. 'no stoppin love'
Kerri Chandler - Bar A Thym (Foremost Poets Mixes)
Fabrice lig - los picaros
John Tejada & Arian Leviste - Back For Basics
Tom Baker & Lawrence Mohammed - Twisted Sister / System

Hier staat Back For Basics te koop.

Devon Rex

Legacy Member
GTX 007 Genetik - The Experiment (Bass Generator Records) 12"
BZRK 011 Bertocucci Feranzano & Tony Salmonelli - Daddy Snow E.P (Bzrk Records) 12"
Core Trexx 004 Darkcontroller - Momaximo (Core-Trexx Recordings) 10"
V-Kill 004 Dorpzicht - Eight Bit Rules EP (Digital Overkill) 12"
DNA 008 Battlefield 0180 - Songs For Worship (DNA Tracks) 12"
DTP 011 50% Of The Dreamteam - Formula-E (Dreamteam Productions) 12"
EDGE 10 Lenny Dee vs. DJ Edge - *10 (Edge Records) 2x12"
EVLP 001 Various - Hardcore Hell 1 (Evolution Records) 2x12"
ISL 9 DJ Jappo & DJ Lancinhouse - Sacrifice (Industrial Strength Limited) 12"
KOTZ 07 Stickhead & Don Demon - Once Upon A Time In Frankfurt (Kotzaak Unltd.) 12"
MM 1006 Charly Lownoise & Mental Theo - Tears EP (Master Maximum Records) 12"
MOK 51 / DB 1767 6 / EFA 50051 6 Tellurian - Guyver (Mokum Records) 12"
MOK 60 / DB 1748 6 Tellurian - Get Raw (Mokum Records) 12"
Powerbeats 98003 DJ Youri & DJ Mon-E - Groovebird (Powerbeats Records) 12"
RAVE 32ND DJ Gizmo - Powerdome 2 EP (Rave Records) 12"
SAMU 003 Tiny Tot - Discoland (Samurai Records) 12"
SAMU 013 Real Life (2) - Real Life (Samurai Records) 12"
ASY 12 008 Ni-Cad - Brainwash 'The Remixes' (Sound Asylum Records) 12"
STK 003 Davide Sgarbi - Feel The Drums (Stik Records) 12"

Allemaal even wanted :D

DevilDown

Legacy Member
Heb er paar maar degene die'k al laaaaaaaaaaang zoek :cry: :

Dj preach - no war in the summer

Toch dik aantal euurotjes voor over als iemand die kwijt wil :)

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Beerend zei:
nuja dan plaats ik hem hier ook

Volledige wantlist:

http://www.discogs.com/wantlist?user=Adrenal

Als er mensen zijn die hieruit dingen verkopen, let me know :)

jij jaagt duidelijk op de eerste releases van de classics... :)

303, jesus loves the acid, enz... zijn makkelijk te vinden op samplers :)
Als je die originelen echt zoekt en koste wat kost wil kan ik u een winkel in Aarschot aanraden.. die kerel heeft echt alles (nuja, alles kan niet... maar toch ongelooflijk veel wat betreft moeilijk te vinden retro) ... alleen, ge gaat er wel voor betalen... hem is niet verlegen voor z'n prijzen :p

Xavez

Legacy Member
Kruder & Dorfmeister - The K&D Sessions (Studio !K7)

Die heb ik!

..op CD xD

mooi wantlistje verder zkee =P ken ze wel lange niet allemaal maar bij deze moet ik blijkbaar eens wat opzoekingswerk verrichten!

Tr@nCe

Legacy Member
Salt Tank - Eugina (Micheal Woods Remix)
Hooligan - Hear you now (Gran Chillas remix)

zkee

Legacy Member
Xavez zei:
Kruder & Dorfmeister - The K&D Sessions (Studio !K7)

Die heb ik!

..op CD xD
asshole, wie nie :p keb die twee keer op cd, nota bene

voor de rest allemaal out of press of weet ik veel. bijna nie meer aan te geraken, jammer genoeg.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Miesjel zei:
Hangt ervanaf hoeveel die 303 mag opbrengen ;)

Heb nog twee onbespeelde exemplaren op Probe :p

En @ Buzze retro: is dat den dimitri? Die moet idd verlegen zijn voor zijn prijzen...

dat is idd den dimitri... wa ervaringen hebt gij ermee? ben benieuwd... en ge moet u niet inhouden hoor.. ik heb er ook wel wat over te zeggen

Miesjel

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
dat is idd den dimitri... wa ervaringen hebt gij ermee? ben benieuwd... en ge moet u niet inhouden hoor.. ik heb er ook wel wat over te zeggen

Geen ervaring: als ik 75 euro zie op een plaat, zoek ik wel ff verder ;)

Ik zie hem regelmatig op beurzen staan. Heb ene keer eens naar wat prijzen gevraagd en voor de rest heb ik er nooit mee gebabbeld... Ik ben ook maar student hé. Plus, ik heb mijn toenmalige wantslist helemaal gevonden: alles origineel en tegen een normale prijs: lang genoeg zoeken is de boodschap...

On topic; ik heb een redelijke lijst met platen die ik zoek. Zijn er veel bij waarvan ik zelfs niet meer weet hoe ze gaan... Discogs user name is gewoon Miesjel...

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Miesjel zei:
Geen ervaring: als ik 75 euro zie op een plaat, zoek ik wel ff verder ;)

Ik zie hem regelmatig op beurzen staan. Heb ene keer eens naar wat prijzen gevraagd en voor de rest heb ik er nooit mee gebabbeld... Ik ben ook maar student hé. Plus, ik heb mijn toenmalige wantslist helemaal gevonden: alles origineel en tegen een normale prijs: lang genoeg zoeken is de boodschap...

On topic; ik heb een redelijke lijst met platen die ik zoek. Zijn er veel bij waarvan ik zelfs niet meer weet hoe ze gaan... Discogs user name is gewoon Miesjel...

verstandig ! intussen ben ik ook zo verstandig geworden. Maar ik had hem één keer m'n wantlist gegeven 2 jaar terug.. van vele moeilijk vindbare classics dak nog moest hebben, in nieuwstaat dan. (O fortuna enzo op origineel label) toen heb ik vo 660 € (ja u leest het goed) bij hem gekocht, voor 26 platen. Lijkt ziek op het eerste moment (en is het ook) maar dan ook wel meerdere platen die wel meer verkocht worden voor 100€ zoals o fortuna... het bleef duur... maar ik kreeg er omdat ik voor zoveel geld kocht ook nog wat platen bij die ik zelf mocht uitkiezen uit z'n winkel.

Ik bestelde nadien nog wat bij hem... waar hij dan schandalige prijzen opplakte, hij dacht wsl die heb ik in m'n macht. Ik zei hem dat z'n prijs veel te hoog was en hij zette al meteen een grote bek op ... en dan nadien hoor ik van een kennis die daar ook soms komt dat hij mij zwart lig te maken dat ik hopen bestel en dan niet betaal... onnozelaartje, heb hem vanaf dan eens goed mijn gedachten gemaild, en nooit meer iets van gehoord

1337mr.hanky

Legacy Member
75 euro geven voor een plaat is gewoon ronduit belachelijk, al was dat uw fav plaat, niemand die gaat zeggen, hey dude, ge hebt die plaat nie gedraait in uwe mix, shame on you, niemand gaat die kennen omdat die zo zeldzaam is

FitZ

Legacy Member
evil nine - you can be special too
hybrid - finished symphony

eerste waark op kan komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan