Archief - Wat is jouw droom gear?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
Wat is jouw droomgear?
Als je al het geld van de wereld had, welk gear zou je dan kopen?

Ik zal beginnen.

Ecler Nuo5
3x Synq XTRM.1 met concorde pro
2x Powerbook met serarto bestuurd door 2x Denon DN 3500
Korg Kaoss pad
Korg Electribe S MkII
Pioneer EFX-1000
Pioneer HDJ-1000


Kijkt dus nie of ne frank;)

NinjaTune

Legacy Member
- mijn huidige cd turntables uitbreiden naar dn-s3500's
- 2x synq's
- 2x technics
- ecler nuo 5
- rane ttm battlemixer
- powerbook met serato scratch live
- korg kaoss pad
- vet monitor systeem
- flatscreen om de boel op te frissen

ik zou al blij zijn dit te realiseren: uitbreiden met 2 super oems en een ecler nuo 5 of e pio djm600 en serato scratch live als kersje op de taart

sebbonny

Legacy Member
kheb al genoeg

Technics SL 1210 MKII
Rodec Mixbox

Just nog goeie koptelefoon en tis goe ;)

w00p

Legacy Member
-setup 1 = 4 gouden technics, een ecler nuo5 en een pio headphone
-setup 2 = 4 synq's, een A&H mixerke en zelfde headphone
-setup 3 = zo 2 van die stanton scratch decks en een urei mixer om wat rond te kloten met turntablism (wel leuk om te kunnen enzo, moest ik het geld ervoor hebben :p )

-Roland MV-8000 (productie all-in-one machine! :) )
-Roland MC-909 groovebox
-Roland SP-606 sampling workstation

-Een joekel van een flatscreen TV
-Een joekel van een HiFi setup (kzal me daar wel wa meer in verdiepen als ik het geld ervoor heb)

-Heidi Klum. :D

Desperatozz

Legacy Member
xone 92
2x M5G'kes v technics
macbook en serato
2x pio cdj1000mk3

en jah ...

wat producing betreft :p

-kickass pc (paar gieg ram, terra opslag, 4,6ghz x2 ...)
-paar extra powercore plugins
-UAD studio paksken met paar leuke extra plugins
-mackie 824's ...
...

en nen auto :p (part of the dj gear ... vervoer :p)

welja, je bent jong ... en je wilt wat hé :p

Jaws

Legacy Member
2 Technics
Xone 92
-2 keer dn 3500 of pioneer 1000 mkIII, kweet ni echt welke van de 2 voor mij het beste zou zijn
mss nog die nieuwe EFX van pioneer
kickass laptop met finalscratch systeem en veel harde schijf ruimt

een kamer voor alles te zetten :x

Defees

Legacy Member
Mesa boogie stack van meter of 3

Ibanez JEMV777
Jackson RR5
PRS met mijn eigen naam
pedals à volonté
een studio in mijn tuinhuis

t moet ni altijd DJ gear zijn é :p

1337mr.hanky

Legacy Member
Sid` zei:
a&h xone 3d
powerbook met ableton live
powerbook met serato
3x super-oem
2x denon s5000
korg koass pad
bij die xone 3d hebt ge naart schijnt nie eens meer een cd speler of tt nodig
gewoon mengpaneel en 1 pc, lijkt mij wel lame en of ge daar veel mee gaat kunnen? mjah ik veronderstel dat ge die niet zo gaat gebruiken
der staat een soort pitch bend op dat mengpaneel ofzoiets, snap da machien nie helemaal, en tis zo groot huge

skampy

Legacy Member
- 2x superoem
- 2x Shure M44-7
- 2x Ortofon Concorde Q-Bert
- Pioneer djm-909
- Powerbook
- Serato Scratch Live

TRFluffy

Legacy Member
2x superOems
Ecler Nuo 5
2x CDJ 1000MKIII
Sennheiser HD25 of whatever da't beste is

producing:
vette pc met alles erop en er aan
Acces Virus TI
al de rest dat nodig is, qua patching en wa ist daar al ...


algemeen:
totale geluidsisolatie, een Mac (om te gebruiken :p, die pc is maar om Fruity loops te draaien)

wete, ge kunt zo massaal ver gaan en 30TT's willen, en 500 cd spelers, das allemaal nie nodig...

Firestyler

Legacy Member
TRFluffy zei:
...


wete, ge kunt zo massaal ver gaan en 30TT's willen, en 500 cd spelers, das allemaal nie nodig...
en als er nu es 2 kapot gaan, pak je de volgende 2 :p kunt zo het rijtje afgaan :p

Anoniem09

Legacy Member
3x Stanton XTRM-1
3x Ortofon Concorde DJ PRO
Allen&Heath xone92 (mengpaneel)
Denon dn-d9000 (dubbele cd-speler)
2x Pioneer CDJ-1000 MK3 (tabletop cd-speler)
Sony mdrv700 (koptelefoon)
FinalScratch 2
Dikke vette laptop met 500gb externe schijf voor al men mp3'tjes :p

CFK

Legacy Member
2 * sl1210 mk2
2* pio cdj 1000
rodec mx-...
mackie monitors
sennheiser hd25
en een vette designerbooth

shredfreak

Legacy Member
ook eens een lijstje maken sie:

LGM Leviathan 8 string
LGM Leviathan 7 string
Jackon custom shop 7 string (shatter glass)

VHT twenty one hundered poweramp
ADA MP1
Rocktron Chameleon 2000
Laney V30 Cab stack
Carvin MTS head

En dat zal het ongeveer zijn denk ik

ComputerVISTA

Legacy Member
L acoustics Vdosc X 20
L acoustics sb218 X 20
LabGruppen X 30

en dan zien we wel verder :p

BongZrGooD

Legacy Member
Bwa, kwa versterker zie ik een Suhr CAA-OD100 head nog wel zitten...
Ook een Suhr gitaar wil ik wel toevoegen aan mijn collectie...

Maar voorlopig heb ik de gear die ik wil, en ik droom al lang niet meer van gear... Owned too much overpriced fancy name shit...

Groetjes,
BongZ

BongZrGooD

Legacy Member
computer xp zei:
L acoustics Vdosc X 20
L acoustics sb218 X 20
LabGruppen X 30

en dan zien we wel verder :p

Vdosc......kwijlen zekerst?
Heb er een 6 tal jaar geleden mee gewerkt op oa Sundance reggae festival...
Vdosc IS gewoon een droom, zeker om mee te werken...

Groetjes,
BongZ

DSK

Legacy Member
moet nie zoo speciaal zijn:

2x techs of OEM's
2x CDJ1000
Ecler Nuo5 of DJM800

onbeperkt budget voor vinyl :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan