woter01
Legacy Member
joo
er is een liedje dat nu veel word gespeeld op de radio maar iedere keer als ik de titel wil horen komt hij niet of versta ik hem niet
het is een heel rustig liedje met een soort bongo sound op de achtergrond en een man met een zware stem
de enige tekst die ik heb kunnen onthouden was " in the palm of our hand" of zo iets
hopelijk kunnen jullie mij helpen
er is een liedje dat nu veel word gespeeld op de radio maar iedere keer als ik de titel wil horen komt hij niet of versta ik hem niet
het is een heel rustig liedje met een soort bongo sound op de achtergrond en een man met een zware stem
de enige tekst die ik heb kunnen onthouden was " in the palm of our hand" of zo iets
hopelijk kunnen jullie mij helpen