Archief - Vraagje IXXEL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
alsde iets moet maken over technomuziek
zoek dan iets op oven volgende artisten

carl cox
jeff mills
dave clarke

zal al veel beter zijn dan Ixxel :s

Xavez

Legacy Member
alsde iets moet maken over technomuziek
zoek dan eerst eens op wat technomuziek ís, bijvoorbeeld -_-

DjProbe

Legacy Member
Xavez zei:
alsde iets moet maken over technomuziek
zoek dan eerst eens op wat technomuziek ís, bijvoorbeeld -_-


² that ...

twordt echt tijd dat eens alles niet als techno bestempeld wordt :s
techno krijgt zo nen echt slechte naam ze ...
op fuiven; tis weeral techno :s terwijl het jump ofzo is

Xavez

Legacy Member
Ik wacht op de reactie van een 'het maakt toch allemaal geen kloten uit'-forumganger...

Als ik mod was:

Advies aan de topicstarter: doe eens een boek open - of zoek op internet - naar wát techno precies is, hoe het ontstaan is en dergelijke. Dit is overigens géén huiswerkforum, maar als je een basiskennis van zaken hebt, helpen we je toch graag verder.

Slotje

Miesjel

Legacy Member
Wtf heeft Ixxel ooit gepresteerd buiten een samenraapsel van wat samples?

Manman, bespreek dan op zen minst een pioneer in het genre...

exploder

Legacy Member
Ik ken niet veel van het genre...

Maar fuck it, doe eens een groepswerk over iets waar je wel iets van afweet ofzo?

Forceflow

Legacy Member
Daar kunt ge zo'n mooi werkske over maken.

Begin bij het allerste, allerste begin.
Kraftwerk, Jean-Michel-Jarre, ...
En dan kunt ge zo mooi die opkomst in Detroit beschrijven, daar is zovéél over te vertellen.

Ik denk ni dat het veel indruk gaat maken als ge in de klas "drop that beat" gaat laten horen. Het gaat hier ni over persoonlijke smaak, ge neemt beter mensen die echt, downright techno maken. Voorbeelden genoeg gegeven hierboven: Cox, Mills, Clarke

Spacy2003

Legacy Member
Forceflow zei:
Begin bij het allerste, allerste begin.
Kraftwerk, Jean-Michel-Jarre, ...

The good old synth space sounds :love:
Heb hier van beide nog platen liggen :p

Jean-Michel Jarre - OXYGENE VI en Kraftwerk - Kometenmelodie

Jaws

Legacy Member
DjProbe zei:
² that ...

twordt echt tijd dat eens alles niet als techno bestempeld wordt :s
techno krijgt zo nen echt slechte naam ze ...
op fuiven; tis weeral techno :s terwijl het jump ofzo is
erm tis andersom, door jump techno te noemen gaan mensen denken dat jump saai is terwijl da jump juist goe is en techno ni :tongue:

DevilDown

Legacy Member
Jaws zei:
erm tis andersom, door jump techno te noemen gaan mensen denken dat jump saai is terwijl da jump juist goe is en techno ni :tongue:

Oh wat een zinnige reply... Op zo'n antwoord was ik dan ook weer al ff aant wachten.
'T is hier niet de zoveelste topic om uit te maken welk genre beter is ofni hé, laten we daar dan ook niet mee beginnen.
& Accepteert gewoon dat hier heel wat mensen jump kutmuziek vinden in vlg met techno ;)

@ Topicstarter : Ik denk wel dat het bij een groepswerk de bedoeling is dat ge u informeert over de zaken en niet in het ongewisse beginnen met iets waarvan gij denkt dat het wel met uw onderwerp zal te maken zal hebben...

'K denk dat ge dan beter een groepswerk maakt over de soort muziek die ge graag hoort, want als ge ixxel als techno bestempelt, dan gaat ge de "echte" techno al niet echt kunnen appreciëren vermoed ik, en dan gaat ge ook geen plezier beleven aan uw groepswerk.

Mvg =)

PS : Succes aan alleman die nog in de examens zit :)

Djack

Legacy Member
de wereld is om zeep :sad:
Bij men vriendin vorige keer ook in de klas.
Ja wij gaan het hebben over "techno" : één van de bekendste techno dj's is toch wel Tiësto ...
*vriendin komt ertussen* : "ej, Tiësto is wel trance eh"

klas = strijk

de jongens wisten niet meer wat te zeggen. :)

Xoliul

Legacy Member
DjProbe zei:
twordt echt tijd dat eens alles niet als techno bestempeld wordt :s
techno krijgt zo nen echt slechte naam ze ...
op fuiven; tis weeral techno :s terwijl het jump ofzo is

Helemaal correct, word er ook ziek van. "Techno is slecht" "nen techno remix"
Of erger nog, van die elitaire mensen die er meer vanaf denken te weten, "electronica" durven ze dat dan te noemen.

Waar je volgens mij veel mee leert is de EDMguide op DI.FM. Ikzelf ontdek daar nog veel nieuwe dingen in, ook al ben ik er al 3 keer doorgegaan ofzo.

TRFluffy

Legacy Member
Djack zei:
de wereld is om zeep :sad:
Bij men vriendin vorige keer ook in de klas.
Ja wij gaan het hebben over "techno" : één van de bekendste techno dj's is toch wel Tiësto ...
*vriendin komt ertussen* : "ej, Tiësto is wel trance eh"

klas = strijk

de jongens wisten niet meer wat te zeggen. :)

hahah superzalig :p

get die vriedin precies goe gekoze ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan