Anoniem05
Legacy Member
Hoi mensen,
Ik ben nu een maandje bezig met zelf muziek te producen, ik gebruik Fruity Loops.
Gisteren ben ik langsgeweest bij een maat van me die er al wat langer mee bezig is.
Hij gebruikt Logic, en heb er gisteren wat mee gewerkt, fantastisch programma!
Nu is mijn vraag: bestaat logic ook voor de pc, of is dit een Mac-only programma?
Of kan ik dan beter meteen op zoek gaan naar Reason/Ableton?
Thanks!
o ja, genre is Dubstep/DnB
Ik ben nu een maandje bezig met zelf muziek te producen, ik gebruik Fruity Loops.
Gisteren ben ik langsgeweest bij een maat van me die er al wat langer mee bezig is.
Hij gebruikt Logic, en heb er gisteren wat mee gewerkt, fantastisch programma!
Nu is mijn vraag: bestaat logic ook voor de pc, of is dit een Mac-only programma?
Of kan ik dan beter meteen op zoek gaan naar Reason/Ableton?
Thanks!
o ja, genre is Dubstep/DnB

