Archief - vraagje dj stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lama`NiFkE

Legacy Member
hoi,

het merk NUMARK is dit een betrouwbaar merk ?

en als startende dj is een NUMARK BATTLE PACK voor +- 400 euro of meer aan te raden of niet ?

Skullbasher_31

Legacy Member
heb al veel op die draaitafels van die battle pack gedraaid en dat zijn best wel leuke beginnerkes hoor:)

die hoofdtelefoon en mixer is maar bucht ze:p

Lama`NiFkE

Legacy Member
jup cfk

wrm niet aan te raden ?
als ik op technics of andere moet wachten ben ik nog enkele maanden draaitafel-loos :x
en kheb niets van ervaring met draaitafels dus als mijn eerste kan ik hier op oefenen...
of is het dan nog niet de moeite ? want 2 tts en 1 mixr + koptelefoon is toch al nice ? :x

dit is het btw:
http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/images/Numark_battlepack.jpg

CFK

Legacy Member
het geld (400euro) zou ge beter in iets deftig(er) investeren.
anders staat ge weer 400euro verder van uw technics of uw deftig materiaal.
ik zou mij nen deftigen mixer kopen, die lang meegaat en ergens een paar jb systems q20s of q30s op de kop proberen tikken.
ma dienen battle pack is echt brol imo.

Lama`NiFkE

Legacy Member
ma normale prijs is 400 euro ofzo of meer maar een maat van een maat etc wil die mssn voor 200 euro verkopen dus doen of niet ? :x

Skullbasher_31

Legacy Member
CFK zei:
het geld (400euro) zou ge beter in iets deftig(er) investeren.
anders staat ge weer 400euro verder van uw technics of uw deftig materiaal.
ik zou mij nen deftigen mixer kopen, die lang meegaat en ergens een paar jb systems q20s of q30s op de kop proberen tikken.
ma dienen battle pack is echt brol imo.

dan hebt gij daar nog nooit op gedraaid
die tt's zijn best te pruimen

alleen die mixer en hoofdtelefoon zuigen zwaar

Lama`NiFkE

Legacy Member
wrm zuigen die zwaar ?
gaan die rap stuk of jah geen idee eigelijk...
en als starter zal ik wel merken of ze zuigen of horen enkel gevorderden het etc... ?

CFK

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
dan hebt gij daar nog nooit op gedraaid
die tt's zijn best te pruimen

alleen die mixer en hoofdtelefoon zuigen zwaar
ja, en ik draai liever op twee q20's met nen rodec en nen technics koptelefoon dan op twee technics met nen brol mixer en nen koptelefoon die na twee keer opzetten breekt.
aleja, eens ge kunt draaien maakt het niet superveel uit imo wa tafels dat ge hebt, maar de klank die uit uw mengpaneel komt en uw eq's die al dan niet volledig killen vind ik wel belangrijk ik om perfect te mixen...

nuja, imo zou ge beter wachten en investeren in iets beter
btw, wa is uw budget nu en hebt ge werk ofzo want platen=$$$ en uitbreiding van uw gear 't zelfde.

CFK

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
wrm zuigen die zwaar ?
gaan die rap stuk of jah geen idee eigelijk...
en als starter zal ik wel merken of ze zuigen of horen enkel gevorderden het etc... ?

als starter merkt ge dat niet hoor...

dee9

Legacy Member
thuis maakt da toch echt nie uit wa voor ne mixer ge hebt staan, zolang het op locatie maar iets aanvaardbaar is

Skullbasher_31

Legacy Member
CFK zei:
ja, en ik draai liever op twee q20's met nen rodec en nen technics koptelefoon dan op twee technics met nen brol mixer en nen koptelefoon die na twee keer opzetten breekt.
aleja, eens ge kunt draaien maakt het niet superveel uit imo wa tafels dat ge hebt, maar de klank die uit uw mengpaneel komt en uw eq's die al dan niet volledig killen vind ik wel belangrijk ik om perfect te mixen...

nuja, imo zou ge beter wachten en investeren in iets beter
btw, wa is uw budget nu en hebt ge werk ofzo want platen=$$$ en uitbreiding van uw gear 't zelfde.

zeg ik toch, da ge die mixer en koptelefoon niet moet gebruiken

maar inderdaad ge zou beter wa doorsparen voor iets da langer meegaat

Lama`NiFkE

Legacy Member
langer mee gaan euhm als ik na aantal maanden ofzo da weer kan verkopen en deelke van da geld kan recupereren en dan beter kan aanschaffen is da nie goe ?
en dan edde al wa meer ervaring en dan benut ge da beter materiaal toch ook beter, niet ?

Canniball

Legacy Member
ju nifke!

kheb reloops 4000 gekocht (van sabe trouwes)
zeer goede draaitafels om mee te beginne..

mar als ik u was zou ik gwn ff doorspare voor super oems
synqs, bst, ... (of technics als ge veel geld hebt)

ik zou zeker gene numark dj set ding kope
ge hebt er na 4 maand zowizo spijt van

mijn ervaring: koop van in het begin goeie draaitafels,
da bespaart u later van miserie en ge uw leerproces gaat in een stijgende lijn

mvg,
greg aka gtronic ;)

skampy

Legacy Member
Die numark draaitafels van dat battlepack (1625) zijn echt niet goed hoor. Om te beginnen veel te veel speling op de plastieken (!) platter. Goeie numark draaitafels zijn TT-200, TT-500 en TTX. Bij lagere modellen zou ik wegblijven van numark.

CFK

Legacy Member
Lama`NiFkE zei:
langer mee gaan euhm als ik na aantal maanden ofzo da weer kan verkopen en deelke van da geld kan recupereren en dan beter kan aanschaffen is da nie goe ?
en dan edde al wa meer ervaring en dan benut ge da beter materiaal toch ook beter, niet ?
das het probleem bij non-quality stuff, ge krijgt het niet meer verkocht voor veel geld, terwijl ge een paar tweedehands technics of nen tweedehands rodec voor zeer veel geld nog kwijt geraakt.

ik zou doorsparen, zoiezo.
koop u tenminste q30s of reloop 4000's ofzo
liefst betere zelfs

Lama`NiFkE

Legacy Member
Technics FG Servo-player SL 23A

haha oldies is da bruikbaar nog ? of niet ? :D en wa is +- normale prijs hiervoor :')

Skullbasher_31

Legacy Member
skampy zei:
Die numark draaitafels van dat battlepack (1625) zijn echt niet goed hoor. Om te beginnen veel te veel speling op de plastieken (!) platter. Goeie numark draaitafels zijn TT-200, TT-500 en TTX. Bij lagere modellen zou ik wegblijven van numark.

plastiek?:p

volgens mij is het nogaltijd metaal oor:p
en inderdaad, bij numark kunt ge de speling niet verwijderen, dus da hebt ge ook op de 200, 500, ...

skampy

Legacy Member
Ik bedoel niet de speling op de arm, ik bedoel de stabiliteit v/d platter. Dat plastiek, da's dan missch alleen bij het allerlaagste model. Maar de platter is niet stabiel. Die kunt ge een 2-tal mm indrukken zonder echt moeite te doen. Dat zou niet mogen.

Skullbasher_31

Legacy Member
skampy zei:
Ik bedoel niet de speling op de arm, ik bedoel de stabiliteit v/d platter. Dat plastiek, da's dan missch alleen bij het allerlaagste model. Maar de platter is niet stabiel. Die kunt ge een 2-tal mm indrukken zonder echt moeite te doen. Dat zou niet mogen.

?:o

eu dan hebt gij een andere tt voor hoor
ik heb het hier net getest en ik voel juist nikske van die 2mm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan