Rhen
Legacy Member
hoi muziekliefhebbers,
ik vroeg me iets af. Wees gerust, ik zal niet beginne zagen om een ticket.
Het is echter zo dat ik een tijdje geleden de kans had om zelf een ticket voor 200 euro op de kop te tikken wat al bij al nog goed meeviel. Maar net als ik wou mailen dat ik et geld ad, kreeg ik een nogal droge mail dat ze het ticket verkocht had aan iemand anders. De trut.
Nu, aangezien de prijzen al rijzen naar 270 euro, ga ik me niet meer op die markt begeven.
Ik vroeg me af of ik, als ik donderdag heeeeeel vroeg ga, nog tickets aan de deur kan kopen. Ik bedoel, er zijn altijd mensen die hun ticket daar ingeven omdat ze niet kunnen komen, of ben ik mis?
is er een grote kans dat ik nog een ticket zou vinden in dat omruil ding?
groetjes,
Rein
ik vroeg me iets af. Wees gerust, ik zal niet beginne zagen om een ticket.
Het is echter zo dat ik een tijdje geleden de kans had om zelf een ticket voor 200 euro op de kop te tikken wat al bij al nog goed meeviel. Maar net als ik wou mailen dat ik et geld ad, kreeg ik een nogal droge mail dat ze het ticket verkocht had aan iemand anders. De trut.
Nu, aangezien de prijzen al rijzen naar 270 euro, ga ik me niet meer op die markt begeven.
Ik vroeg me af of ik, als ik donderdag heeeeeel vroeg ga, nog tickets aan de deur kan kopen. Ik bedoel, er zijn altijd mensen die hun ticket daar ingeven omdat ze niet kunnen komen, of ben ik mis?
is er een grote kans dat ik nog een ticket zou vinden in dat omruil ding?
groetjes,
Rein