007neok007
Legacy Member
Hey iedereen,
kgebruik hier virtual DJ en kheb vraagje, kan je met het programme (met de DJ console skin) op je mengpaneel je twee volumeschakelaars gebruiken?
Zoja hoe doe ik dit? (kzit dus met geluidskaartje, sb live) (http://img405.imageshack.us/img405/6440/img15503xu.jpg)
Nog vraagje kheb gezien da ge skins kunt downloaden van de site, als ik ze gedownload heb, wat moet ik dan doen? (gewoon in de map met skins zetten helpt percies niet)
Grtz
kgebruik hier virtual DJ en kheb vraagje, kan je met het programme (met de DJ console skin) op je mengpaneel je twee volumeschakelaars gebruiken?
Zoja hoe doe ik dit? (kzit dus met geluidskaartje, sb live) (http://img405.imageshack.us/img405/6440/img15503xu.jpg)
Nog vraagje kheb gezien da ge skins kunt downloaden van de site, als ik ze gedownload heb, wat moet ik dan doen? (gewoon in de map met skins zetten helpt percies niet)
Grtz