Archief - vioolsolo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souleH

Legacy Member
kheb vorig weekend op een fuif in lebbeke een liedje gehoord waar zo een stukske in kwam waar enkel een viool speelde... was echt een plaat om kippenvel van te krijgen

iemand enig idee op welke plaat ik het zou kunnen hebben ?

tis nie violin de la nuit en ook nie les violins ivres van agoria

?therapy?

Legacy Member
Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit)

mss? Kheb al iemand weten zoeken naar dat liedje die ook dacht dat het viool was :p

El Di@bLo

Legacy Member
?therapy? zei:
Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit)

mss? Kheb al iemand weten zoeken naar dat liedje die ook dacht dat het viool was :p
:offtopic: Oh my god :eek::rofl:

da_diablo

Legacy Member
zéker dat het een viool was? ik kan wel dingen zeggen die daar op trekken, maar echt een vioolsolo kan ik mij niet herinneren

souleH

Legacy Member
niet 100% zeker nee
ik was wel redelijk in de wind dusja
moogt altijd enige suggesties posten ze da_diablo

da_diablo

Legacy Member
Goh...
-panfluit: carlos - The Silmarillia
-saxofoon: rune - calabria / Marco Bailey & Tom Hades - E = Mb² (ik betwijfel of het dit is, onbekende nieuwe maar heerlijke plaat) / Laurent Wolf - saxo / nog zo velen..

mja ik zou er nog veel kunnen zeggen, ge gaat toch iets specifieker moeten zijn

*edit* nog een wilde gok erbij: sharam - texi

Krisix

Legacy Member
Robyn with Kleerup - With Every Heartbeat
???

is er in de lange extended ni zo'n middenstuk weer met vioolintermezzo, meen het mij toch te herinneren van paar maanden geleden tijdens het uitgaan :)

speedcase

Legacy Member
Cisko Brothers - Guaglione 2008?
das een solo van een muziek instrument
kwee ni dat viool is, kben ni echt muzikaal ingesteld :p

Bartel

Legacy Member
souleH zei:
kheb vorig weekend op een fuif in lebbeke een liedje gehoord waar zo een stukske in kwam waar enkel een viool speelde... was echt een plaat om kippenvel van te krijgen

iemand enig idee op welke plaat ik het zou kunnen hebben ?

tis nie violin de la nuit en ook nie les violins ivres van agoria

Kemblin zei:

Wolfje zei:
agoria - les violons ivres

YouTube - Les violons ivres


bangelijk goe plaatje en grotendeels viool, ik kreeg hier toch kippevel van toen ze dit speelden op 10 days off :)

CtrlAshDel

Legacy Member
tsjien da stond er precies ni ne paar dagen geleden :p

zeker dat electro was?

indien dubstep:
caspa - cockney violin

indien breakcore:
't meeste van venetian snares

TooChé

Legacy Member
efkes nen ouden thread weer ophalen. Kheb dees gisteren ook gehoord denk ik. En tis niet een van de bovenstaande.

Tis nog ne stevigen beat allesinds (Electro, zelfs beetje naar dance toe vond ik)
En in het midden gewoon 20-30 sec een viool solo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan