souleH
Legacy Member
kheb vorig weekend op een fuif in lebbeke een liedje gehoord waar zo een stukske in kwam waar enkel een viool speelde... was echt een plaat om kippenvel van te krijgen
iemand enig idee op welke plaat ik het zou kunnen hebben ?
tis nie violin de la nuit en ook nie les violins ivres van agoria
iemand enig idee op welke plaat ik het zou kunnen hebben ?
tis nie violin de la nuit en ook nie les violins ivres van agoria

Oh my god 

