wietstock
Legacy Member
hallo
door kamer af te breken heb ik ook pick up ontkoppeld, nu heb ik deze terug op dezelfde manier aangesloten aan de versterker, en nu heb ik problemen. zo heb ik een box waar alleen zeer luid gezoem uitkomt telkens ik de rode fiche insteek, terwijl die perfect werkt met radio! plus ik heb ook van dat elektrisch getintel bij het afspelen! kan iemand mij helpen? ik ben in bezit van pioneer sx 434 en lenco l82!
mvg
door kamer af te breken heb ik ook pick up ontkoppeld, nu heb ik deze terug op dezelfde manier aangesloten aan de versterker, en nu heb ik problemen. zo heb ik een box waar alleen zeer luid gezoem uitkomt telkens ik de rode fiche insteek, terwijl die perfect werkt met radio! plus ik heb ook van dat elektrisch getintel bij het afspelen! kan iemand mij helpen? ik ben in bezit van pioneer sx 434 en lenco l82!
mvg