berNd-
Legacy Member
Goedenacht beste 9livers 
Ik heb net een liedje gehoord bij een vriendin in de auto...
Ik heb nog geen sample, die zal ik zo snel mogelijk zoeken.
Er wordt hele tijd gezegd "girls...boys...girls...boys" en het wordt gedraaid in een set van tomorrowland van dit jaar.
Na dit liedje komt die nieuwe van black eyed peace, tonight's gonna be a good night..
Meer info heb ik op dit moment nog niet

Ik heb net een liedje gehoord bij een vriendin in de auto...
Ik heb nog geen sample, die zal ik zo snel mogelijk zoeken.
Er wordt hele tijd gezegd "girls...boys...girls...boys" en het wordt gedraaid in een set van tomorrowland van dit jaar.
Na dit liedje komt die nieuwe van black eyed peace, tonight's gonna be a good night..
Meer info heb ik op dit moment nog niet
