Archief - Van plan om tafels en mengpaneel te kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
hey,

ik hou mij al aantal jaren bezig met elekronische muziek etc... en ben nu ook van plan om zelf te gaan draaien

kheb een beginners setje proberen te vinde waar ik toch een tijdje mee voort kan...

heb er dees van gemaakt :
Jb systems high q30mkii
en
Jb systems beat4 mkii

totaal : € 593,00

iemand hier commentaar op, ergvaring mee ?

thnx ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
om te beginnen draaien is dit zeker goed genoeg. indien je meer budget hebt en er zeker van bent van, kwil er voor gaan en kga mij er zeker mee blijven bezig houden (dus geen bevlieging) zou'k voor OEMs gaan.

indien het gewoon zuiver om te beginne is met een beperkt budget ook ga dan gerust voor die Q30. is goed genoeg om met te beginne

1337mr.hanky

Legacy Member
heb dezelfde, mooi om mee te beginnen, maar na een tijdje ga je toch nieuw materiaal willen

El Grando

Legacy Member
zolang ge de beat 4 niet koopt omwille van de beatcounters, is dat eigenlijk een degelijk mengpaneel, goeie prijs-kwaliteit verhouding.
Met de Q30 heb ik geen ervaring, maar ik raad toch OEM's aan. Met die hebt ge niet het risico dat ge ze na enkele maanden buitenzwiert. Tuurlijk zijn die wel een stuk duurder.

eddie

Legacy Member
ja awel tis me men vakantiewerk-geld da ik het zal moeten kopen dus ik ga nog nie te hoog in buget gaan...

thnx voor de snelle comments e :)

ah en ps: is da goeie site om via te bestellen ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eddie zei:
ja awel tis me men vakantiewerk-geld da ik het zal moeten kopen dus ik ga nog nie te hoog in buget gaan...

thnx voor de snelle comments e :)

ah en ps: is da goeie site om via te bestellen ?

ja, er zitte hier genoeg die daar ervaringen hebben dacht ik :) nooit slechte dingen over gehoord hier :)

Anoniem09

Legacy Member
Evsystems is indd een zeer goede keuze, bestel daar altijd mijn gerief, altijd zeer tevreden.

Mechelaar

Legacy Member
ik heb hier ook eventjes een vraagje. stel ik bezit zo'n hercules MK2 console. ge kunt daar twee draaitafels op aansluiten en den mk2 dan als mengpaneel gebruiken. maar trekt dat dan op iets?

eddie

Legacy Member
even vraagje nog

zijn de JB T-3 High Torque's beter dan de Q30's ? want dan koop die

ElemenTiM

Legacy Member
TnG- zei:
ni echt + die zijn lelijk :D

ik zou eerlijk gezegd (als ge serieus zijt en het geen bevlieging is) gaan voor
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12683 (kost u maar 100 per draaitafel meer, en ge hebt superOEMs)



², ik heb ook Q30's gehad, idd goed genoeg om te beginnen, maar je gaat gewoon heel snel nieuw en beter materiaal willen.
K'heb er eigenlijk te lang mee gedraaid, doordat mijn budget het niet toeliet andere draaiers te kopen.
Heeft ook wel zo z'n voordelen, toen ik m'n technics net had was het echt een plezier om mee te draaien, veel meer fun & voldoening & veel meer resultaat. :)

barbarian

Legacy Member
ik heb ook die Q30's en beat 4 mengpaneel. is ook men eerste eigen setje en kmoet zeggen ben er toch wreed content van . en heb ook al zelf de ervaring om met betere dingen(lees technics) te draaien maar om mee te beginnen voldoen die dingen ruimschoots . ik zou er niet over twijfelen :)

eddie

Legacy Member
iemand ? :p voor de rest moet ik niks meer weten ^^

dus euh zijn deze beter enzo ^^

ShadesOfJae

Legacy Member
eddie zei:
iemand ? :p voor de rest moet ik niks meer weten ^^

dus euh zijn deze beter enzo ^^

Ik zou voor de RP-5000's gaan, maar probeer er nog wat van de prijs af te prutsen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan