eXtreme
Legacy Member
Yow,
Hoorde onlangs een lieke in een café, 't was een rustig stuk: "'Cause you make me cráááázyy" en da herhaalt 'm een paar keer, en dan komt er een snel stuk...'t is ne kerel en heeft een normale stem, ga ni hoog ofzo....Is pop of misschien jazz...
Vage beschrijving, maar wie weet...
Grtz
Hoorde onlangs een lieke in een café, 't was een rustig stuk: "'Cause you make me cráááázyy" en da herhaalt 'm een paar keer, en dan komt er een snel stuk...'t is ne kerel en heeft een normale stem, ga ni hoog ofzo....Is pop of misschien jazz...
Vage beschrijving, maar wie weet...

Grtz
vet schijfke