Archief - [unknown] Ik zoek een nummer...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bandarlog

Legacy Member
Een echt heel raar nummerke. Eigenlijk geberut er niet meer dan een vocoderachtige stem die heel de tijd 'ah ah ah ah ah...' zingt met tussendoor een vocoderstem die iets zegt. Er bestaat een elektroremix van. kent iemand één van beiden?

thnx

Sabe

Legacy Member
ik denk dat ik de electro remix hier ergens heb, maar ken hem niet direct bij naam, ....

maar dit moet op het subforum ' track id request ' komen ste staan :)

Wover

Legacy Member
DJ Coone - You, of bestaat da ni :p

edit: of iets me boyz ofzo?

Desperatozz

Legacy Member
moet dat nu echt ...

ervaren, trouwe members die zich niet aan de rules houden ...

-subforum
-prefix

:s

waar gaat het naartoe :p (don't wanna think about it actually)

soit, zal't ma moven zeker :p *goede ziel drijft even boven*

bandarlog

Legacy Member
Desperatozz zei:
moet dat nu echt ...

ervaren, trouwe members die zich niet aan de rules houden ...

-subforum
-prefix

:s

waar gaat het naartoe :p (don't wanna think about it actually)

soit, zal't ma moven zeker :p *goede ziel drijft even boven*


ja sorry... Ik post eigenlijk enkel in homemade en zelden in Music en had totaal ni door dat er een subforum van was. Mea culpa... Merci al voor de antwoorden, ga het direct checken (die wmv). :niceone:

edit: en nee, het is niet tgeen in de wmv wordt gespeeld. Voor diegene die die wmv ook gezien hebben: het is totaal anders. het is eerder op koorachtige manier dat er pakt aan 120bpm 'ah ah ah' wordt gezongen. beetje raar maar wel goed.

Wover

Legacy Member
cowmans zei:
Spijtig da hij elle ni laat meelache. Hij heeft zenne site helemaal gedelete :D

Schraal

[16:27:24] <Wover> seg ligt sin plat?
[16:27:25] <wizzard> NADA
[16:27:27] <wizzard> en gene tijd
[16:27:30] <jan> Wover: bezig met upgrades
[16:27:33] <Wover> ahzo
[16:27:35] <jan> duurt nog 2 min
[16:27:38] <Wover> ok :)

en der is niks schraal aan da filmke :unsure:, k eb da hier zelfs nog op music gezet bij "show your gear" ofzo ^^

Djack

Legacy Member
Woverke zei:
[16:27:24] <Wover> seg ligt sin plat?
[16:27:25] <wizzard> NADA
[16:27:27] <wizzard> en gene tijd
[16:27:30] <jan> Wover: bezig met upgrades
[16:27:33] <Wover> ahzo
[16:27:35] <jan> duurt nog 2 min
[16:27:38] <Wover> ok :)

en der is niks schraal aan da filmke :unsure:, k eb da hier zelfs nog op music gezet bij "show your gear" ofzo ^^

Jaja, daarmee dat nu offline is zeker !
Ik wil da filmke zien !!! :p

Xavez

Legacy Member
bandarlog zei:
Een echt heel raar nummerke. Eigenlijk geberut er niet meer dan een vocoderachtige stem die heel de tijd 'ah ah ah ah ah...' zingt met tussendoor een vocoderstem die iets zegt. Er bestaat een elektroremix van. kent iemand één van beiden?

thnx

remix van een ac/dc nummer? :)

bandarlog

Legacy Member
tMz` zei:
M.A.N.D.Y. - Oh Superman

origineel is van Laurie Anderson

Ja wie weet, ken het niet... iemand een stukje zodat ik kan weten of het dat is? En ja... ik zou het dan kopen. Ik heb zelfs gene p2p brol meer op mijn pc staan.

En certainly not ac/dc

Tis echt iets heel raar: geen drums, geen bass, geen kick, niks buiten 'ah ah ah ...' en stem.

.TiTipower

Legacy Member
bandarlog zei:
YES!! Dat is het! THANKS!!! maar dat is ne remix, ni? Bestaat ook een originele beatloze versie van (is die dan van M.A.N.D.Y?)... Of de elektroversie? Iemand?

(Alleszins: diegene die da nr petrol zijn geweest de vrijdag zullen zich dit magisch moment nog wel herinneren: iedereen plots aan't smilen :) )

origineel is van Laurie Anderson, is al gezegd geweest.

En ge koopt u cdkes ook wel snel en laat op den dag eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan