KIA_Killer
Legacy Member
2 nr's eigelijk,
eerste is een heel bekend maar ben de groep kwijt, is een gewoon liedje dat ze op de radio spelen af en toe, met de tekst die als volgt gaat:
"i'm blue dabedie dabeda..."
kben gwn effe de artiest kwijt, blue van .... (denk ik) nja
help me out here guys
en een jumpstyle lied, uit dit filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8850804286071650562&q=jumpen
eerste is een heel bekend maar ben de groep kwijt, is een gewoon liedje dat ze op de radio spelen af en toe, met de tekst die als volgt gaat:
"i'm blue dabedie dabeda..."
kben gwn effe de artiest kwijt, blue van .... (denk ik) nja

help me out here guys

en een jumpstyle lied, uit dit filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8850804286071650562&q=jumpen