Archief - Uitdaging door maten...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tikketim

Legacy Member
nen hanekam is leuk ma als metal liefhebber hebt ge wss lang haar en zult ge da zomaar ni willen afscheren , daarom raad ek aan om spikes te zetten

http://www.bitsmag.com.br/conteudo/imagem/imagens/oscar2003/adrien_summer.jpg

zoiets dus maar dan langer he :)

om da recht te zetten kunde ook haarlak gebruiken naart schijnt , da blijft maar een aantal uren recht staan dan ma dan moete ni zitte kloten me houtlijm (wtf) en eiren (wtf) ...

da moet ni echt zalle nen hanekam of zoiets , kijkt ma naar de ramones , die hadden ook geen hanenkammen :)

er ook op letten da ge spannende kledij aan doet , strakke broeken en mss te kleine t shirt van 1 of andere band

http://dreamtime.angyl.com/albums/userpics/10008/normal_3548_punx.jpg

boots zouden da compleet maken ( en neen de kleur van de veters heeft geen betekenis :/ )

voor de rest : heel veel band reclam op uw kleren ( badges etc ) , als ge een afgedankt zwart t shirt hebt kunde daar wa opzetten met tippex ofzo :)

anarchie tekens en andere symbolen van verenigingen etc waar punkers wel is bij zijn etc zoude ook moete hebben

hoe da ge u moet gedragen ? nie :p

gewoon plezier maken en veel ( heel veel ) goedkoop bier drinken om dan snachts ergens int midden vant straat in slaap te vallen

sir oinksalot

Legacy Member
tikketim zei:
anarchie tekens en andere symbolen van verenigingen etc waar punkers wel is bij zijn etc zoude ook moete hebben
als ik zo'n mannen zie met een anarchie logo op hun shirt ofzo ga ik al automatisch denken, poser...

Wover

Legacy Member
*herinnert zich dat groepje uitschot dat eurosong voor kids vorig jaar ofzo had gewonnen en zich punkers noemden en niet eens wisten wie de pistols waren en hen uitlachten toen ze hanekammen en hun kleren zagen*

de jeugd van tegenwoordig *sigh* :p

spray-bunny

Legacy Member
Als ge eieren gebruikt om u haar recht te zetten mag je trouwens enkel de eiwitten gebruiken (handige tip imo :D )

Raanº³

Legacy Member
tgoh... ké nu houtlijm mee maar... hoe krijg je dat in godsnaam recht? :unsure: hoe moet ik beginne?

Gromme

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
:offtopic:
wat voor domme vraag is dit nu weer ?


Idd,

Ik kleed mij vrij deftig tot streetwear. Dus gewoon losse jeans lager, polo'ke en all-stars...

Maar ik luister nu naar bvb. TOOL & ook naar Rammstein,... alé ja t'is maar om te zeggen.

Je kan naar alles luisteren maar je moet niet jezelf naar alles kleden

Raanº³

Legacy Member
never mind... k ga opgeven :)

k ga later nog wel eens proberen en meer tijd in steken ;)

thx iedereen voor advies

k ga wel in metal style :D --> veel gemakkelijker... et spijtige is dak nu mijn haar heb gewassen... en da voor metal :( ma soit :D

XoN`-

Legacy Member
murrays wax (oranje) strongest shit i know kdoen er zelf m'n haar ok mee :)
suikerwater


houtlijm wtf :|

Gromme

Legacy Member
Raanº³ zei:
never mind... k ga opgeven :)

k ga later nog wel eens proberen en meer tijd in steken ;)

thx iedereen voor advies

k ga wel in metal style :D --> veel gemakkelijker... et spijtige is dak nu mijn haar heb gewassen... en da voor metal :( ma soit :D


Onverzorgd haar = Vies

En als je al ongewassen haar moet hebben om metal te zijn... bah

Dj Aero

Legacy Member
houtlijm moete zeker doen als ge nadien uw haar er wilt afkloppe me ne stok ofzo :D

ik herinner mij de 100 dagen van in het secundair onderwijs en het thema was punk. omda een aantal nen hanekam hadden gedaan, weet ik dat inderdaa suikerwater daarvoor gebruikt kan worden hoewel denk ik u haar snel in elkaar zakt... in elk geval respect voor die dudes die hun haar echt zo gans recht krijgen, ik snap ni hoe ze da doen. kan da zijn da die da laten inknopen eerst?

tikketim

Legacy Member
Dj Aero zei:
houtlijm moete zeker doen als ge nadien uw haar er wilt afkloppe me ne stok ofzo :D

ik herinner mij de 100 dagen van in het secundair onderwijs en het thema was punk. omda een aantal nen hanekam hadden gedaan, weet ik dat inderdaa suikerwater daarvoor gebruikt kan worden hoewel denk ik u haar snel in elkaar zakt... in elk geval respect voor die dudes die hun haar echt zo gans recht krijgen, ik snap ni hoe ze da doen. kan da zijn da die da laten inknopen eerst?

ma neen , gewoon haarlak en dan blijft da gemakkelijk 5-6 uur rechtop staan

Rubmifer

Legacy Member
Woverke zei:
*herinnert zich dat groepje uitschot dat eurosong voor kids vorig jaar ofzo had gewonnen en zich punkers noemden en niet eens wisten wie de pistols waren en hen uitlachten toen ze hanekammen en hun kleren zagen*

de jeugd van tegenwoordig *sigh* :p

xink punk? haha, das gewoon een bende wannabe kindjes dat pop speelt met gitaren. binnen een aantal jaar is XInk gwoon een nieuwe Simple Plan :ironic: ik eb geen enkel respect voor die mannen. Die vocalist, wat een kutstem dat die heeft. Dat die mannen er maar mee ophouden, zo vlug mogelijk

Mushey

Legacy Member
Raanº³ zei:
never mind... k ga opgeven :)

k ga later nog wel eens proberen en meer tijd in steken ;)

thx iedereen voor advies

k ga wel in metal style :D --> veel gemakkelijker... et spijtige is dak nu mijn haar heb gewassen... en da voor metal :( ma soit :D

HAHAHAHA OMG!

Veel Metalheads verzorgen hun haar JUIST GOED...:scream:

Skeletonlord

Legacy Member
Metalheads hebbe meestal van da fluffy lang haar ^^

*edit* kzet menne kam altijd recht met zeep en alst voor langeren tijd is,ook nog wa haarlak erbij ---> da krijgde echt ni neer

spectrious

Legacy Member
Skeletonlord zei:
Metalheads hebbe meestal van da fluffy lang haar ^^

*edit* kzet menne kam altijd recht met zeep en alst voor langeren tijd is,ook nog wa haarlak erbij ---> da krijgde echt ni neer
²

effe op vochtig haar een klad shampoo doen me da schuim beginnen boetseren => Laten drogen. ge ruikt goed en tblijft recht staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan