Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
djdavy zei:Neeje serieus .. zou het nogal bizar vinden dat ze dit gaan gebruiken bij de pfaffs.
neenNicky_126 zei:idd, ja,![]()
Eerste topic de ik start, al direct de langste, wat zijn we nu weer lekker-> zijn er nog mensen die on topic gaan ?
![]()

wa weet gij daar nu van?????????????????Real zei:Ja da lijkt wel hard op elke Coone productie ...
Peter Luts is een héél ander soort techno denk ik makker.![]()
wa zijn trancers? is da gelijk men in de volksmond zegt trancenichten?Real zei:Trancers bedoel je?
Meendet?-[Weasle]- zei:Furax is geen hardcore/hardstyle :/
Jump^^
T€RM!N4T0R zei:sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot