Kvind de klanken mooi, maar de stijl staat me zo niet aan.
Kvind ook dat de melo beetje raar klinkt.
int begin heb ik de indruk dat het valse noten zijn, maar na een tijdje wen je daar aan.
Maar het is te repetatief dan weer. 6 min lang dezelfde melo met steeds een andere synth eigenlijk.
Ik heb de indruk dat dit wel de bedoeling is van dit soort muziek, dat je gewoon pokkescheef moete zitten om dit lekker te vinden.
Als nuchtere persoon wordt ik het na 3 min. beu

Voor de rest wel mooi ineen gestoken.
Mits variatie zou ik dit een heel goed lied kunnen vinden.