Archief - [TK] Technics met concorde naald in perfecte staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJDM

Legacy Member
Ioow

te koop -> moet zo snel mogenlijk weg :)

technics in perfecte staat met orto concorde naald

-> 450 €

ik ben van opwijk

barbarian

Legacy Member
hangt ervan af welke technis he als da een MK II is wel als da een M5G is valt het mee nog. maar zal wel een gewone 1200 of 1210 MKII zen . dan ist idd veel geld

DJDM

Legacy Member
zucht,

ik heb mijne vorige hier zonder probleem verkocht voor dien prijs en die mens was eel content, den mk2 is in perfecte staat me orto concorde naald derbij.

Vinde het teveel tempi, das mijn probleem ni :) Der zijn hier genoeg mensen da al dingen van mij gekocht hebben en beamen da alles wa ik verkoop in perfecte staat is.

barbarian

Legacy Member
idd je hebt gelijk wel da we je topic verzieken. daarvoor mijn excuses en zallek gewoon men mond houden

DJDM

Legacy Member
allé, 'k zal een eforreke doen :)

425 en een gratis flightcase derbij :)

DJDM

Legacy Member
Laat ons even gek doen,

als iemand hem vandaag koopt mag hij hem hebben voor 400€

inclusief flightcase en nog een hoop concorde reservenaalden :)

Kunlun

Legacy Member
Mss foto van de tt en de flightcase (+ eventueel merk?) ?

+ aantal concorde (pro of pro s of ..?) naalden ? :unsure:

DJDM

Legacy Member
zal der morgen foto's van nemen

flight is nen DAP en denk nog 2 of 3 extra styli

TRFluffy

Legacy Member
eh @virtual_god99
nie beginnen belachelijk doen eh. 400 voor die tt en "accosoires" is nie veel. em doe al nen schonen effort, dus kzou zwijgen...

@djdm, moestk geld emmen kzou't overwege, ma kem geen geld :)

'k vind ne schone prijs :) dus al die zageventen, loop neuken

.eX3

Legacy Member
idd, als ek er budget en plaats voor had, had ik et direct gekocht

D3C0Y

Legacy Member
TRFluffy zei:
eh @virtual_god99
nie beginnen belachelijk doen eh. 400 voor die tt en "accosoires" is nie veel. em doe al nen schonen effort, dus kzou zwijgen...

@djdm, moestk geld emmen kzou't overwege, ma kem geen geld :)

'k vind ne schone prijs :) dus al die zageventen, loop neuken

ik heb mij net 2 SL1210 MK2 gekocht met concorde pro's + stofkappen + slipmats + levering :p voor maar 600€, dus nie zeggen dat z'n aanbod belachlijk is :p

DJDM

Legacy Member
100€ onder de vraagprijs bieden, waar al 50 euro van de originele vraagprijs af is + een gratis flightcase bijgegeven wordt is ook niet direct realistisch

Virtual_God99

Legacy Member
Euchm 300 euro, zonder naalden, zonder flightcase voor een tweedehands technics is een normale prijs. En BTW tmoe zijn dat em em nie kwijt geraakt hé dat het hier al zo lang op staat, dus waarom geen lager bod doen dan...
@TRfluffy, op uwen looknmeet lekker feestje :):):) lekkere fotosoep ja :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan