Archief - [TK] SynQ Xtrm-1 / Pioneer DJM-500 / JB Systems A300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
.1 Inleiding

Reden van verkoop: stopzetting hobby
Gelieve EXCL verz te bieden.

.2 Objecten

  1. SynQ Xtrm-1

  2. Pioneer DJM-500

    • Omschrijving: Gebouwd in 2002. Is in gebruikte staat. Fader van Kanaal 1 is stroef en moet uitgespoten/vervangen worden. Verder is een contactje los bij de Channel Assign van de efx unit. Hierdoor 'springt' ie af en toe tussen kanalen, maar dit kan wellicht verholpen worden door hem eens grondig uit te kuisen.
    • Afbeelding: http://i4.photobucket.com/albums/y109/W3iQin/DSCN0828.jpg
    • Minimumprijs: 250
    • Richtprijs: 275
    • Meeneemprijs: 300
  3. JB Systems A-300

.5 Slot

Dit staat op vele andere sites/fora.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Trancerke

Legacy Member
als die pioneer in orde was had ik wel intressen omdat mijn mengpaneel kuren begint te krijgen

Kunlun

Legacy Member
Je kunt hem altijd uit testen :) Ik ga geen bestek maken voor iets wat (dringend) weg moet :)

Kunlun

Legacy Member
Enkel en alleen indien er iemand de andere koopt. Dus voorlopig nog niet.

Kunlun

Legacy Member
LugeR zei:
Verkoopt u vinylbags is jom :p

Vinyl wordt later verkocht :)

Voor mensen die in de buurt komen of ni te ver van Antwerpen wonen, ge moogt altijd afkomen om wa plaatjes te komen beluisteren en te kopen :p

ShadesOfJae

Legacy Member
weiqin zei:
Vinyl wordt later verkocht :)

Voor mensen die in de buurt komen of ni te ver van Antwerpen wonen, ge moogt altijd afkomen om wa plaatjes te komen beluisteren en te kopen :p

Het gaat mij om de _bags_ ;)

Kunlun

Legacy Member
Die ga ik toch ni opsturen zenne :p Dus ofwel Antwerpen ofwel Boom, maar dat is voor later!

Luger, ongeduldigaard! :angry: :tongue:

welp

Legacy Member
weiqin! Geinteresseerd in de andere platenspeler! Je kent me nog wel, ben van Puurs ;) Ik kom hem zelf wel ophalen.

Die Pio is wel leuk hé, maja, mankementjes! Missch test ik hem wel nog even als ik platenspeler kan komen halen (als ik gekocht heb tenminste :))

265 voor 1 synq?

Kunlun

Legacy Member
Interessant, hoewel er 1 Ortofon naaldje vervangen mag worden. Hoe gaan we dat dan regelen? :)

Kunnen jullie eventueel morgenavond? Morgenmiddag komt er iemand voort mengpaneel normaal gezien maar als hij die dan koopt kank wel moeilijk testen :p Ge kunt hem zien draaien :p

265 voor SynQ + CC Ortofon Pro + originele Stanton's is goed voor me.

Had je ongeveer dezelfde prijs in gedachten Greg?

Canniball

Legacy Member
ja, voor mij hoeft de ortofon naald niet..
Dus wat is uw prijs voor mij?

PM me ff ;)

Greg

welp

Legacy Member
Geef maar aan mij die goeie ortofon ;)
270 en voor andere bieder 260? Wat denk je weiqin?

Grtz

Kunlun

Legacy Member
dus voor Welp = met 1 Concorde Pro (+ originele Stanton) --> 270 ?

Greg = zonder Concorde Pro (dus enkel originele Stanton) --> 250 ?

Is dat goed voor jullie beiden?

Slipmatjes enzo regelen we nog wel, of hebben jullie beiden maar 1 TT dan? Dan kan ik ieder 3 exemplaren geven.

Canniball

Legacy Member
voor mij goed,
wanneer kan ik hem komen halen??

Ik kan vnvnd vanaf 9u

Kunlun

Legacy Member
Welp is er net om 1e geweest en hij is blijkbaar tevreden :) Hij kreeg er 4 Slipmatten bij en een Stanton afdekhoes :p

Nu nog wachten op de Greg.

smg_phoenix

Legacy Member
de weiqin gooit precies graag me zijn slipmatten :)

verder nog succes e weiqin zonder hobby's :) , behalve schaken dan :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan