Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


fuze zei:Dit is echt een koopje ze dudes![]()
Xavez zei:Damn gij hebt altijd van die superdeals hier. Als ik niet zo sceptisch tegenover MP3-draaien stond deed ik het in a jiffy =)
mja, blijft dan wel ni 100% legaal zoMiesjel zei:Ik zeg u één ding. Ik ben zelf een vinyljunk tot en met, maar ik heb FS 2 gekocht eind vorig jaar. Ik blijf platen kopen (evenveel als vroeger) maar daar komt bij dat ik af en toe eens dingen op cd koop (tweedehands kan je heel veel vinden voor een prijsje). Het enige nadeel is dat er veel tijd kruipt in die platen op te nemen op pc, maar als je gaat draaien, neem je enkel nog je scratch-amp, je laptop en 2 timecode-vinyls mee. En kwaliteitsverlies is er niet echt, je neemt een fatsoenlijke kwaliteit bij het encoderen en niemand hoort het verschil...
Wat de 1.1. betreft heb ik geen ervaring, maar ik neem aan dat dat in niet veel verschilt van de 2.0. dus ik zou zeker zeggen: aanrader!


ik citeer een mail van sabam:skampy zei:Hoezo?
je hebt de original op vinyl, dus...
Ben trouwens net zelf begonnen met een hoop nummers op mp3 te zetten. Ben nl. van plan in de zomer Serato Scratch Live te kopen. Nu ben ik mn (gekochte) cd's aan 't rippen. En dingen die ik op vinyl heb, maar niet op cd, ben ik nu ook aan het downloaden met slsk. Die manier is idd niet legaal, maar het eindresultaat wel. Ik zal sowieso toch nog veel moeten recorden van vinyl, bv. al mn instrumentals. En ik zal hetzelfde doen als Miesjel, vinyl blijven kopen. En wat ik niet heb, zal ik ook niet illegaal van internet halen. Daar ligt ook net de charme van het dj-wezen vind ik, uw favoriete vinyls op de kop tikken.
Soit, sry vr de![]()
Om muziek te kopiëren (op CD, MP3, harde schijf,...) is de toestemming nodig van de auteurs van de gereproduceerde werken, van de producenten van de opnames en van de uitvoerders van de werken. Zo is het bepaald in de artikels 1§1, 35§1 en 39 van de wet van 30 juni 1994 betreffende het auteursrecht en de naburige rechten (te vinden op www.sabam.be - klikken op "documenten downloaden").
Voor het kopiëren van muziek in de familiekring die uitsluitend bestemd is voor gebruik in de familiekring (het thuiskopiëren) is geen toelating nodig (zie de artikels 22§1.5° en 46.4° van de wet). Het is echter niet toegelaten om gebruik te maken van gekopieerde muziek in het openbaar (bijvoorbeeld in cafés of in jeugdhuizen, openbare gelegenheden).
²GeeKer zei:Het is hier al langer bekend waar sabam hun belachelijke regels mag steken..
)