Archief - [TK] Stanton Finalscratch 1.1 met 4 FS platen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJDM

Legacy Member
Te koop:

Stanton Finalscratch 1.1 (ongeregistreerd) met 4 FS platen (2 goeie staat, 2 mindere staat).

Juist binnen geweest voor controle en upgrade van 1.0 linux naar 1.1 (pc linux / mac) (factuur hiervoor zit er bij)

Ik dacht aan een 400 euro? (FS2 nieuw: +- 800)

DJDM

Legacy Member
EN terug te koop :)

Met een ONGEREGISTREERDE FS versie 1.1 die ik er bij heb gekregen. Is een week of 2 terug uit RMA en is volledig getest. (heb het factuur liggen)

Ik doe hem weg omdat ik met mijn CDJ-1000's eigenlijk genoeg heb en omdat ik terug meer ga producen :)

Ik dacht aan een 400€

DJDM

Legacy Member
up we go !!

voor 50 €extra doe ik er ook de cd kit bij. Kan je ze gebruiken met cd spelers !!

Flare'

Legacy Member
Had ik het geld zou ik het ook overwegen mja, men CDXen doen hun werk wel genoeg atm dus :)

DJDM

Legacy Member
allé

om da gulle et zijt

FS zonder CD adapter: 375
FS met CD adapter: 425

Xavez

Legacy Member
Damn gij hebt altijd van die superdeals hier :). Als ik niet zo sceptisch tegenover MP3-draaien stond deed ik het in a jiffy =)

Miesjel

Legacy Member
Xavez zei:
Damn gij hebt altijd van die superdeals hier :). Als ik niet zo sceptisch tegenover MP3-draaien stond deed ik het in a jiffy =)

Ik zeg u één ding. Ik ben zelf een vinyljunk tot en met, maar ik heb FS 2 gekocht eind vorig jaar. Ik blijf platen kopen (evenveel als vroeger) maar daar komt bij dat ik af en toe eens dingen op cd koop (tweedehands kan je heel veel vinden voor een prijsje). Het enige nadeel is dat er veel tijd kruipt in die platen op te nemen op pc, maar als je gaat draaien, neem je enkel nog je scratch-amp, je laptop en 2 timecode-vinyls mee. En kwaliteitsverlies is er niet echt, je neemt een fatsoenlijke kwaliteit bij het encoderen en niemand hoort het verschil...

Wat de 1.1. betreft heb ik geen ervaring, maar ik neem aan dat dat in niet veel verschilt van de 2.0. dus ik zou zeker zeggen: aanrader!

GigaTexel

Legacy Member
Miesjel zei:
Ik zeg u één ding. Ik ben zelf een vinyljunk tot en met, maar ik heb FS 2 gekocht eind vorig jaar. Ik blijf platen kopen (evenveel als vroeger) maar daar komt bij dat ik af en toe eens dingen op cd koop (tweedehands kan je heel veel vinden voor een prijsje). Het enige nadeel is dat er veel tijd kruipt in die platen op te nemen op pc, maar als je gaat draaien, neem je enkel nog je scratch-amp, je laptop en 2 timecode-vinyls mee. En kwaliteitsverlies is er niet echt, je neemt een fatsoenlijke kwaliteit bij het encoderen en niemand hoort het verschil...

Wat de 1.1. betreft heb ik geen ervaring, maar ik neem aan dat dat in niet veel verschilt van de 2.0. dus ik zou zeker zeggen: aanrader!
mja, blijft dan wel ni 100% legaal zo :)

skampy

Legacy Member
Hoezo?

je hebt de original op vinyl, dus...

Ben trouwens net zelf begonnen met een hoop nummers op mp3 te zetten. Ben nl. van plan in de zomer Serato Scratch Live te kopen. Nu ben ik mn (gekochte) cd's aan 't rippen. En dingen die ik op vinyl heb, maar niet op cd, ben ik nu ook aan het downloaden met slsk. Die manier is idd niet legaal, maar het eindresultaat wel. Ik zal sowieso toch nog veel moeten recorden van vinyl, bv. al mn instrumentals. En ik zal hetzelfde doen als Miesjel, vinyl blijven kopen. En wat ik niet heb, zal ik ook niet illegaal van internet halen. Daar ligt ook net de charme van het dj-wezen vind ik, uw favoriete vinyls op de kop tikken.

Soit, sry vr de :offtopic:

DJDM

Legacy Member
np,

nog altijd te koop dus :)

FS zonder CD adapter: 375
FS met CD adapter: 425

GigaTexel

Legacy Member
skampy zei:
Hoezo?

je hebt de original op vinyl, dus...

Ben trouwens net zelf begonnen met een hoop nummers op mp3 te zetten. Ben nl. van plan in de zomer Serato Scratch Live te kopen. Nu ben ik mn (gekochte) cd's aan 't rippen. En dingen die ik op vinyl heb, maar niet op cd, ben ik nu ook aan het downloaden met slsk. Die manier is idd niet legaal, maar het eindresultaat wel. Ik zal sowieso toch nog veel moeten recorden van vinyl, bv. al mn instrumentals. En ik zal hetzelfde doen als Miesjel, vinyl blijven kopen. En wat ik niet heb, zal ik ook niet illegaal van internet halen. Daar ligt ook net de charme van het dj-wezen vind ik, uw favoriete vinyls op de kop tikken.

Soit, sry vr de :offtopic:
ik citeer een mail van sabam:

Om muziek te kopiëren (op CD, MP3, harde schijf,...) is de toestemming nodig van de auteurs van de gereproduceerde werken, van de producenten van de opnames en van de uitvoerders van de werken. Zo is het bepaald in de artikels 1§1, 35§1 en 39 van de wet van 30 juni 1994 betreffende het auteursrecht en de naburige rechten (te vinden op www.sabam.be - klikken op "documenten downloaden").



Voor het kopiëren van muziek in de familiekring die uitsluitend bestemd is voor gebruik in de familiekring (het thuiskopiëren) is geen toelating nodig (zie de artikels 22§1.5° en 46.4° van de wet). Het is echter niet toegelaten om gebruik te maken van gekopieerde muziek in het openbaar (bijvoorbeeld in cafés of in jeugdhuizen, openbare gelegenheden).

GeeKer

Legacy Member
Het is hier al langer bekend waar sabam hun belachelijke regels mag steken..

[BAT]krikke

Legacy Member
GeeKer zei:
Het is hier al langer bekend waar sabam hun belachelijke regels mag steken..
²

superdeal die hier staat idd, Sabe laat u ni verleiden, ge moet u dour ticket nog betalen (ik moest u elke moment van de dag eraan doen denken :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan