Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




sebastos zei:waarom wilt ge rookdetector in u kamer hebben![]()


Flipkikker zei:nogal logisch hé, ik heb geen zin om mijn materiaal op te zien fikken en zeker al mijn kamer zelf niet
er hangt er ook 1tje in onze woonkamer, en in onze keuken...
@Ferre: ik zal nog eens overwegen of ik eventueel een rookmachine aankoop, maar ik vrees dat het nog minstens een maand of 2 kan/zal duren wegens geldgebrek en: rook zonder licht is ook maar flauw hé...
(een paar blacklights en ledspots op mijn kamer zijn niet echte de moeite om een rookmachine bij te betrekken)

ferre zei:ik kan u der nog ne minimoon lichteffect bijdoen ook![]()



sebastos zei:wow nee kbedoel rookmachien
is da ni gevaarlijk voor in u kamer te zetten


sebastos zei:ja kbegrijp wel da ge da voor een optreden gebruikt maar waarom nu in u kamer

w00p zei:Ik ga wel akkoord met sebastos, wrom in godsnaam wilt ge in uw eigen kamer mist maken?![]()

Sabe zei:gij zijt toch echt fier op u kamer e kikker
das nu toch overal dat ge die foto's zet xD



)