Archief - [TK] Retro-House Classics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
die Poogie Bear, maar die andere zijn al verzonden zeker?
deim kmoest wa rapper zijn geweest moetk geen 2 keer verzendkosten betalen

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Firestyler zei:
die Poogie Bear, maar die andere zijn al verzonden zeker?
deim kmoest wa rapper zijn geweest moetk geen 2 keer verzendkosten betalen

Ik zit op kot maar mijn ouders thuis gingen de platen morgen opsturen. Ik kan morgenvroeg nog bellen om efkes te wachten. Ma dieje Poogie Bear is wel nen duurdere, hehe al mijn ander plaatjes die ik verkoop liggen tussen de 4 en 9€ van prijs.. deze is ne heel gezochte he, zie ma op discogs 40 members want this item http://www.discogs.com/release/91130

enfin, wat wilt ge bieden ervoor? mo wsl leest ge dit te laat, en ge wilt ni te lang op uw ander platen wachten dus wsl zen uw 2 al verzonden mrja we zien wel

Firestyler

Legacy Member
niet dat het dringend is... maarjah zullen wel zien, kga btw nog even wachten trouwens met die poogie bear als ge er toch meer voor vraagt wacht ik wel tegen volgende maand :p

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Firestyler zei:
niet dat het dringend is... maarjah zullen wel zien, kga btw nog even wachten trouwens met die poogie bear als ge er toch meer voor vraagt wacht ik wel tegen volgende maand :p

okay :) geen nood, niet de holland-prijzen van 70€ (daar gaan die daadwerkelijk vo zoveel buiten)
schandalig :) ietske tè

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Friday Night Posse & Pullover verkocht aan Firestyler


nog iemand?

ShadesOfJae

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
Bootleg: Friday Night Posse - Right & Exact Nation (Universal Nation verkrachting met vrouwenstem :p)

Staat deze nog te koop ?

Mvg, Luger

/edit : ja dus :p

/edit 2 : nee dus :p

DJ BUZZE retro

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
Friday Night Posse & Pullover verkocht aan Firestyler


nog iemand?

Dit zijn tot nu toe de verkochte platen, heren , helaas :p

Zitten nog goei en gewilde plaatjes bij zoals Poogie Bear :)

DJ BUZZE retro

Legacy Member
HeLLd0g zei:
hoeveel dan voor die d-trax - ill

Euh, zeg maar wat... 6€ + verzendkosten?

Plaat en hoes zijn in perfecte nieuwe staat... virtueel nooit afgespeeld...

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Aangepaste verkoopslijst: verkochte weg, + nieuwe plaat erbij... richtprijzen staan erbij nu...

Trancesetters - The Secrets Of Meditation 10€
http://www.discogs.com/release/98265

Mephisto - Euphemia 13€
http://www.discogs.com/release/149022

Dream Your Dream - Belgium Rave 15€
http://www.discogs.com/release/86757

Poogie Bear & Mark V - Housebangers II 35€
http://www.discogs.com/release/91130

D-Trax - Ill (voorbehouden) 6€
http://www.discogs.com/release/153806

Monastic FT Ramon Tapia - Acid 6€
http://www.discogs.com/release/264938

Maurizzio - Feelings 5€
http://www.discogs.com/release/222990

Maurizzio - New Emotion 5€
http://www.discogs.com/release/150579

Third Bass - N.Y. Groove 15€
http://www.discogs.com/release/88279

Space Frog - Follow Me (X-Ray) 6€
http://www.discogs.com/release/86443

Dave McCullen - Cocaine In My Brain 6€
http://www.discogs.com/release/381363

Godazia - The First Wave 6€
http://www.discogs.com/release/35874

Fractal 4 - The Promised Land 6€
http://www.discogs.com/release/319737

Appaloe - Ritmo Inferno 8€
http://www.discogs.com/release/172173

Convert - Workstation/Nightbird 8€
http://www.discogs.com/release/124931

Natural Born Deejays - Oxygen 5€
http://www.discogs.com/release/144053

Mega Mind - The Rave Zone 7€
http://www.discogs.com/release/267438

Camisra - Let Me Show You 7€
http://www.discogs.com/release/35409

Mixmasters - In The Mix 12€
http://www.discogs.com/release/2557

Zodiac Volume II 6€
http://www.discogs.com/release/602625

X-Generation - The New Oldschool 10€
http://www.discogs.com/release/118843

J. Bertoli - Moment Of Bass 7€
http://www.discogs.com/release/67257

Bootleg - Musica Del Futuro 12€

Poundwork - Funky Dealer 7€
http://www.discogs.com/release/224276

Bij aankoop vanaf minimum 5 stuks = verzending op mijn kosten

DJ BUZZE retro

Legacy Member
D-Trax - Ill VERKOCHT

Nog beschikbaar:

Trancesetters - The Secrets Of Meditation 10€
http://www.discogs.com/release/98265

Mephisto - Euphemia 13€
http://www.discogs.com/release/149022

Dream Your Dream - Belgium Rave 15€
http://www.discogs.com/release/86757

Poogie Bear & Mark V - Housebangers II 35€
http://www.discogs.com/release/91130

D-Trax - Ill (voorbehouden) 6€
http://www.discogs.com/release/153806

Monastic FT Ramon Tapia - Acid 6€
http://www.discogs.com/release/264938

Maurizzio - Feelings 5€
http://www.discogs.com/release/222990

Maurizzio - New Emotion 5€
http://www.discogs.com/release/150579

Third Bass - N.Y. Groove 15€
http://www.discogs.com/release/88279

Space Frog - Follow Me (X-Ray) 6€
http://www.discogs.com/release/86443

Dave McCullen - Cocaine In My Brain 6€
http://www.discogs.com/release/381363

Godazia - The First Wave 6€
http://www.discogs.com/release/35874

Fractal 4 - The Promised Land 6€
http://www.discogs.com/release/319737

Appaloe - Ritmo Inferno 8€
http://www.discogs.com/release/172173

Convert - Workstation/Nightbird 8€
http://www.discogs.com/release/124931

Natural Born Deejays - Oxygen 5€
http://www.discogs.com/release/144053

Mega Mind - The Rave Zone 7€
http://www.discogs.com/release/267438

Camisra - Let Me Show You 7€
http://www.discogs.com/release/35409

Mixmasters - In The Mix 12€
http://www.discogs.com/release/2557

Zodiac Volume II 6€
http://www.discogs.com/release/602625

X-Generation - The New Oldschool 10€
http://www.discogs.com/release/118843

J. Bertoli - Moment Of Bass 7€
http://www.discogs.com/release/67257

Bootleg - Musica Del Futuro 12€

Poundwork - Funky Dealer 7€
http://www.discogs.com/release/224276

DJ BUZZE retro

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
D-Trax - Ill VERKOCHT

Nog beschikbaar:

Trancesetters - The Secrets Of Meditation 10€
http://www.discogs.com/release/98265

Mephisto - Euphemia 13€
http://www.discogs.com/release/149022

Dream Your Dream - Belgium Rave 15€
http://www.discogs.com/release/86757

Poogie Bear & Mark V - Housebangers II 35€
http://www.discogs.com/release/91130

Monastic FT Ramon Tapia - Acid 6€
http://www.discogs.com/release/264938

Maurizzio - Feelings 5€
http://www.discogs.com/release/222990

Maurizzio - New Emotion 5€
http://www.discogs.com/release/150579

Third Bass - N.Y. Groove 15€
http://www.discogs.com/release/88279

Space Frog - Follow Me (X-Ray) 6€
http://www.discogs.com/release/86443

Dave McCullen - Cocaine In My Brain 6€
http://www.discogs.com/release/381363

Godazia - The First Wave 6€
http://www.discogs.com/release/35874

Fractal 4 - The Promised Land 6€
http://www.discogs.com/release/319737

Appaloe - Ritmo Inferno 8€
http://www.discogs.com/release/172173

Convert - Workstation/Nightbird 8€
http://www.discogs.com/release/124931

Natural Born Deejays - Oxygen 5€
http://www.discogs.com/release/144053

Mega Mind - The Rave Zone 7€
http://www.discogs.com/release/267438

Camisra - Let Me Show You 7€
http://www.discogs.com/release/35409

Mixmasters - In The Mix 12€
http://www.discogs.com/release/2557

Zodiac Volume II 6€
http://www.discogs.com/release/602625

X-Generation - The New Oldschool 10€
http://www.discogs.com/release/118843

J. Bertoli - Moment Of Bass 7€
http://www.discogs.com/release/67257

Bootleg - Musica Del Futuro 12€

Poundwork - Funky Dealer 7€
http://www.discogs.com/release/224276


Oops, D-Trax - Ill, was er nog niet uitgehaald, die is verkocht ... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan