Archief - [TK] Reloop platentas(zwart)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Entity

Legacy Member
hoeveel platen kunnen er in?

ben eventueel wel geïnteresseerd als er zo'n 50tal platen (liefst ni meer dan dat) in kunnen, omdat ik liever met kleinere tassen sleur dan met 1 grote

hebt zo'n magma van 90tal platen gehad en da was veel te zwaar voor 1 tas vond ik

Phreak-

Legacy Member
Er kunnen gemakkelijk 50 in met nog wat plaats over voor uit te halen ect kunnen er nog 5 bij en dan zit vol ong... als je de mouse eruithaalt kunnen er nog veel meer..(ma da wete wel :))

The Entity

Legacy Member
klinkt interessant

'k ga nog wel ffkes afwachten als ge het ni erg vind
maar denk dat er nog wel andere mss ook geïnteresseert zijn

Phreak-

Legacy Member
sure geen probleem hoor :) prijs is ook vrij goedkoop sinds het allemaal snel weg moet..

sebbonny

Legacy Member
Vandaag zo een nieuw gekocht voor 45 euro, maar indien de uwe nog in perfecte staat is lijkt 35 wel ne goeie prijs ;)

The Entity

Legacy Member
uw andere topic is ook wel heel interessant met al die minimal er bij
'k draai toevallig ook minimal en hoe meer minimal hoe liever

maar 'k ga er over nadenken want nog eens €200 er bij is natuurlijk heel wat geld voor een student

Phreak-

Legacy Member
inderdaad, miesjel heeft zich ook niet kunnen inhouden bij mijn vorige dosis,maar dit slaat wel alles hoor dit zijn de echte parels tis daarom dak et liever in ene keer weg doe.. de prijs valt nog mee hoor want vele ga je niet direct vinden/stock.

eigenlijk wel een buitenkansje met die tas ;)

The Entity

Legacy Member
zeer zeker
de vinyl lijst is zeer nice

maar 'k ga er eens een nachtje over slapen ofzo

Vix

Legacy Member
Ik ben ook geinteresseerd ! Waarom doet ge die eigenlijk weg ? Zal er nog is een nachtje over slapen. ;)

Phreak-

Legacy Member
Omdat ik dat niet meer nodig heb wegens overstap naar serato finalscratch..

tas is in perfecte staat, the entity is getuige :p

The Entity

Legacy Member
de tas is in perfecte staat ja
'k heb ze gisteren gezien toen hij mij de lading platen gaf

bij deze ook een suptiele *bump*

CFK

Legacy Member
heb mij vantweekend ook zo eentje aangeschaft en 's avonds direct in gebruik moeten nemen.

er kunnen 80 platen in maar dan hebt ge natuurlijk wel geen plaats meer om te scharten naar uw plaatjes tijdens het draaien, ge moet er dan maar wat uithalen.
vind het net genoeg eigenlijk voor een avond te draaien.
kwaliteit is zeer goed net als de afwerken.
deftige prijs ook.
:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan