Archief - [TK] Pakket 9 plaatjes [/Jump/Retro/Techno]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Beste mensen, dit is men laatste kans om dit pakketje kwijt te geraken anders geef ik het op :(
anyway, hier is de lijst

DJ Coone - Getting Down (Zoo Records (Belgium))
End-jy - Tango (Session Recordings)
Felix Project - As Nasty As A Felix Can Be E.P. (Zoo Records (Belgium))
Oakenfold - The Harder They Come (Perfecto)
Fred Baker - Total Blackout (F.B.I. (Future Beat Instructions))
Judge Lawrence - Unbelievable (Babaorum Records)
Junior Crack vs DJ Deko - You Can Dance (Unik Sound Records)
Tomaz vs. Filterheadz - I ♥ Techno (Lupp)
X-Panders - Get Off !! M.F. (Records Mania)

voor 58€ inc verzending gaan ze hier weg, over algemeen nog vrij fantsoenlijke prijs want zitte toch wel paar goeie dingskes tussen!

ik verkoop ze opt moment nog niet apart :) wil ze liever in pakket weg krijgen

nu hopende op een goede afloop en een schone verkoop :applause:

ferre

Legacy Member
ikke deze :
DJ Coone - Getting Down (Zoo Records (Belgium))
Felix Project - As Nasty As A Felix Can Be E.P. (Zoo Records (Belgium))
Judge Lawrence - Unbelievable (Babaorum Records)
Junior Crack vs DJ Deko - You Can Dance (Unik Sound Records)
Tomaz vs. Filterheadz - I ♥ Techno (Lupp)
X-Panders - Get Off !! M.F. (Records Mania)

:D

DeKoen

Legacy Member
Tomaz vs. Filterheadz - I ♥ Techno (Lupp)
Felix Project - As Nasty As A Felix Can Be E.P. (Zoo Records (Belgium))

ook wel intresse in als je ze zou apart wegdoen :) PM als je ze niet verkocht zou krijgen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hmmz intresting ;) klaat pakket nog ff staan, als niemand het neemt ga'k die 6 apart verkopen

aan wie moet ik zien want tis nu al da 2 manne dezelfde wille, anders bieden :x

will see want ben geen voorstaander van biede mjah tis wel eerlijker!

'ill keep you guys informed

w00p

Legacy Member
End-jy - tango(session recordings)

Hebt ge nog techno te koop want ik ga wel nie 1 plaat kopen, verzending is een beetje belachelijk dan...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kheb enkel frank biazzi - turbulence nog ligge maar die wil'k nog bijhoude :x

anyway... als'k ze toch apart zou verkopen dan krijgde ze wel voor deftige prijs

bv 8€ inc fzo :)

Druckz

Legacy Member
Judge Lawrence - Unbelievable (Babaorum Records)

8€ incl!
groetjes

DevilDown

Legacy Member
Als dekoen hem niet(meer) zou willen neem ik die i love techno vvan filterh vs tomaz :)

Danku

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ferre zei da ier al voor u :x

das al 3 man...

anyway... kga hem dan mss wel laten bieden! nog dagske ofzo laten staan en dan ga'k ze apart verkopen

DeKoen

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ferre zei da ier al voor u :x

das al 3 man...

anyway... kga hem dan mss wel laten bieden! nog dagske ofzo laten staan en dan ga'k ze apart verkopen

plaatje is precies wanted :p Soit, laat iets weten als je met bieden begint :)

ferre

Legacy Member
trek mijn bod op het pakket in , geen interesse meer ((alle wel interesse maar geen geld :D)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
:D mjah ferre 50€ vond ik spijtig genoeg wel wa te weinig... da zijn 9 platen en die oakenfold en die filterheadz ebbe me alleen al 20€ gekocht voor de 2

dan zou'k die ander 7 plate voor 4€ moete verkope nog :x iets te weinig nog naar men zin :)

Dj-Marinus

Legacy Member
A man, doe niet zo moeilijk ;) :P nee hoor... Maar heb hier zelf ook 100 platen staan en verkoop ik voor 100/120 euro .. Ja je moet er toch van af..

Ik bedoel wat wil je? Er winst op maken? Nee hoor.. gewoon weg met die dingen.. Leuk als je er nog een prijsje voor krijgt.... Maar ja.. Zijn wel lkkre platen die je heb liggen .. k Raad ze aan voor iedere jump liefhebber.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
is wel maar euh... ik wil gewoon nog een deftig prijske krijgen :) tzijn ook allemaal vrij deftige platen dus...

als ik ze laat bieden ofzo kan ik uit die filterheadz meer halen enz dus ja... als het nu prul was dat ik verkocht ok dan gaan ze weg voor een prutsprijske maar ik denk da dit toch nog beetje fantsoenlijke plaatjes zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan