rubenmethodman
Legacy Member
Ik ga nieuw materiaal aanschaffen omdat ik nu toch al een tijdje bezig ben.Maar als ik geen goed bod binnen voor dit krijg blijft het hier.Het zijn dus 2 platendraaiers,mengpaneel en hoofdtelefoon.
het is dit setje:
http://www.aage.dk/images/products/_upload/18709.jpg
het is dit setje:
http://www.aage.dk/images/products/_upload/18709.jpg

ideaal voor te zien of het dj'en wel iets voor jou is... een 'instap-setje' om het maar te zeggen.