Archief - [TK] Jump / Techtrnz plaatjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacy2003

Legacy Member
JUMP - Pakket: 16,5€
  • DJ Massiv vs The Rebel - Maniac (Jumper) - discogs - 5,5€
  • Medxion - I feel bass (Explosive) - discogs - 5,5€
  • DJ Coone - Infected (Zoo records) - discogs - 6,0€

TECHTRNZ - Pakket: 16€
  • Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€
  • Hennes & Cold - The journey/Payback (TracidTraxxx) - discogs - 5,5€
  • Jesselyn - Iron/Cyrus (Silicon recordings) - discogs - 5,5€

OTHER - Pakket: 10,5€
  • Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - discogs - 5,5€
  • The moon - Blow up the speakers (Dropout) - discogs - 5,5€

* Platen zijn in goede staat en amper een maandje oud, prijzen zijn excl. verzendings kosten.
* Afhalen/afspreken kan ook en is zelfs het makkelijkst, liefst in de buurt van Hasselt/Genk.
* Uiteraard krijgt een pakket voorrang op 1 aparte plaat !!!


Greets spacy ;)

Firestyler

Legacy Member
Dj coone meeneem geboden
edit: laat maar, infected? kzie da gelijk niet op die discogs

Spacy2003

Legacy Member
URL van infected was inderdaad verkeerd, is gelijktijdig ook opgelost ;)

Spacy2003

Legacy Member
wat zijn deze dan,
# Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€
# Hennes & Cold - The journey/Payback (TracidTraxxx) - discogs - 5,5€
# Jesselyn - Iron/Cyrus (Silicon recordings) - discogs - 5,5€

the moon en Q-ic zijn idd hard-trance en techno(classics) (heb er maar other bijgezet) of had je het op de schrijfwijze ? :)

TrovaX

Legacy Member
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - discogs - 5,5€

Spacy2003

Legacy Member
Zaterdag-avond check ik eens als er geen pakketje gekozen is, dan stuur ik jullie PM's ;) Kwestie van een deadline te hebben ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
komt gij soms in de soundstation, als ik dan in hasselt ben en die plaatjes kan meepakken, ben ik mss geinteresseerd in
Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€

Spacy2003

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
komt gij soms in de soundstation, als ik dan in hasselt ben en die plaatjes kan meepakken, ben ik mss geinteresseerd in
Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€

Vaste klant ;)

Spacy2003

Legacy Member
UPje !!!

PM's zullen voor morgenvroeg zijn, aangezien ik vandaag nog wegga ;)

Firestyler

Legacy Member
owkeeyz euhm Dj Coone met Infected laat ik vallen, kheb deze al zelf vandaag gekocht in Gent

breez

Legacy Member
DJ Massiv vs The Rebel - Maniac (Jumper) - 5,5€
Medxion - I feel bass (Explosive) - 5,5€
DJ Coone - Infected (Zoo records) - 6,0€
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - 5,5€

wil ik wel in pakket kopen met verzending

Spacy2003

Legacy Member
Hoi even vlug uitleggen waarom ik nog niemand een PM heb gestuurd,
morgen of overmorgen ga ik bij de post eens navraag doen over de verzendingskosten, aangezien ik hier weinig tot geen ervaring mee heb.
Voor zover ik kan afleiden uit de post site zal dit +- 3,70€ bedragen.

De volgende plaatjes zijn gereserveerd door,

BrEeZiE:
DJ Massiv vs The Rebel - Maniac (Jumper) - 5,5€
Medxion - I feel bass (Explosive) - 5,5€
DJ Coone - Infected (Zoo records) - 6,0€
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - 5,5€

1337mr.hanky:
Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€

TrovaX:
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - discogs - 5,5€

puding:

The moon - Blow up the speakers (Dropout) - discogs - 5,5€

TrovaX

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Hoi even vlug uitleggen waarom ik nog niemand een PM heb gestuurd,
morgen of overmorgen ga ik bij de post eens navraag doen over de verzendingskosten, aangezien ik hier weinig tot geen ervaring mee heb.
Voor zover ik kan afleiden uit de post site zal dit +- 3,70€ bedragen.

De volgende plaatjes zijn gereserveerd door,

BrEeZiE:
DJ Massiv vs The Rebel - Maniac (Jumper) - 5,5€
Medxion - I feel bass (Explosive) - 5,5€
DJ Coone - Infected (Zoo records) - 6,0€
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - 5,5€

1337mr.hanky:
Purple Haze - Eden/Rush (Oxygen recordings) - discogs - 5,5€

TrovaX:
Q-IC & Ghost - Desire Go higher (GS2) - discogs - 5,5€

puding:

The moon - Blow up the speakers (Dropout) - discogs - 5,5€

idd, stuur ma pm vo prijs en gegevens ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan