Archief - [TK] goeie plaatjes (elektro voornamelijk)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Canniball

Legacy Member
Ju manne!

ik ben zowa van stijl aant verandere dus verkoop ik wa plaatjes..
er zitte goeie bekende plaatjes tusse
maar ook goeie onbekende die nog ontdekt moete worde :p

ik had graag 6€ excl gehad per plaatje of doe een goei bod
liefst meer dan 1 kope..
meer info nodig, pm is your friend ;)

lijstje:

Kiko & Gino's / Kiko - Shake the Bunker
http://www.discogs.com/release/524383

Sasse - Loosing Touch
http://www.discogs.com/release/615284

Hell - Je Regrette Everything
http://www.discogs.com/release/391917

Daft Punk - Robot Rock
http://www.discogs.com/release/415042

Chelonis R. Jones - Deer In The Headlights
http://www.discogs.com/release/608705

Tomboy - 3 (itchi feet)
http://www.discogs.com/release/558530

Phonogenic - Synth Ethics EP
http://www.discogs.com/release/597813

Tomas Andersson - Hip Date
http://www.discogs.com/release/500677

Various - Freeform Five Misch Masch Vol. 1
http://www.discogs.com/release/498713

The hacker
rare vinyl!! moments 2.1

Tiefschwarz - Warning Siren Part 2
http://www.discogs.com/release/537555

Kolombo - Dirty Fucker
http://www.discogs.com/release/538338

Louie Austen - Heaven
http://www.discogs.com/release/494884

Tiburon - Shake Me
http://www.discogs.com/release/522853

C4 - Jacques Ya B.
http://www.discogs.com/release/475313



mvg,
greg aka Gtronic

Miesjel

Legacy Member
Intresse in The Hacker: kan je iets meer details geven?

Als hij mij aanstaat koop ik de Rotherrmx van warning siren ook wel.

EDIT: heb net die Hacker op nuloop geluisterd, mooie plaat, maar iets te hard voor mij.

Anyway, succes met de verkoop. ;)

Canniball

Legacy Member
w00p zei:
OT: welke stijl ga je naar veranderen? :)
+ gratis upje ;)

hehe
ni echt stijl aant veranderen
gwn meer wat underground elektro en soms eens wat harder naar techno met elektro tinten (als ge begrijpt wak bedoel :p)

deze plaatjes zijn zowa een van men eerste plaatjes,
en ik draai ze gwn ni meer..

mvg,
greg

Canniball

Legacy Member
check pm :)

EDIT: ge moete wa pm's verwijdere want uwen box is vol :p

Canniball

Legacy Member
The hacker
rare vinyl!! moments 2.1

Tiefschwarz - Warning Siren Part 2

Tiburon - Shake Me

Kolombo - Dirty Fucker

C4 - Jacques Ya B.

ZIJN VERKOCHT

Canniball

Legacy Member
als je wat meer info over de plate wil..
ik kan je altij even (via msn ofzo) de plaat laten horen

mvg,
greg

Lama`NiFkE

Legacy Member
offtopic:

Gtronic :D geefde er gene aan mij :P:P ik maybe soon tts :p maybe zeg ik wel ;)

Canniball

Legacy Member
update:
deze zijn nog te koop

Kiko & Gino's / Kiko - Shake the Bunker
http://www.discogs.com/release/524383

Sasse - Loosing Touch
http://www.discogs.com/release/615284

Hell - Je Regrette Everything
http://www.discogs.com/release/391917

Daft Punk - Robot Rock
http://www.discogs.com/release/415042

Chelonis R. Jones - Deer In The Headlights
http://www.discogs.com/release/608705

Tomboy - 3 (itchi feet)
http://www.discogs.com/release/558530

Tomas Andersson - Hip Date
http://www.discogs.com/release/500677

Louie Austen - Heaven
http://www.discogs.com/release/494884

Kunlun

Legacy Member
PapaGanz zei:
Plaatjes goed aangekomen.
Goede verkoper !


²nd :)

Niet enkel de platen zijn aangekomen, maar er is ook een vreemd persoon meegereisd :unsure:


j/k Greg :D

Canniball

Legacy Member
haha :D
twas tof meneer Cheng

khoop da ge u wa geamuseerd hebt,

mvg,
Greg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan