Archief - [TK] 2x JBSystems Q-30 Draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
konde echt geen 2 weken vroeger zijn :p

ik was daar enne op zoek...
maja...
doede naalden appart weg ?

TRFluffy

Legacy Member
benner zei:
Verkocht nog niet :), ik ben wel 18 maar ik moet nog beetje overleggen met de ouders eh. Maar ik zal zeker nog iets laten weten, morgen of overmorgen. Ik kan nog niks zeker zeggen, sorry :).

overleg met ouders over draaitafels op uw 18 gaat als volgt:

"ma, pa, ik koop mij draaitafels en nen mixer."

Real

Legacy Member
eddie zei:
konde echt geen 2 weken vroeger zijn :p

ik was daar enne op zoek...
maja...
doede naalden appart weg ?
Als ik er uiteindelijk mee blijf zitten wel ja, maar voorlopig niet.

Babs

Legacy Member
TRFluffy zei:
overleg met ouders over draaitafels op uw 18 gaat als volgt:

"ma, pa, ik koop mij draaitafels en nen mixer."

jop, daarmee dat ik 3 maand mogen wachten heb :doh: :doh:

TRFluffy

Legacy Member
bij mij was da toch zo...
ge moet beetje standvastig in uw schoenen staan ook eh.
zeg nee tegen onderdrukking :p

cooly

Legacy Member
Pff,overleg,bij mij willen ze al niet verstaat over wat het gaat als het over geld gaat,zelfs al betaal ik dat zelf.

benner

Legacy Member
Ik heb ook geld nodig van de ouders :), daarmee dat het nog een twijfelgeval is, anders was het inderdaad rap geregeld :).

1337mr.hanky

Legacy Member
hoeveel kanaals, budget, welke style muziek draai je? effecten?

Ecco

Legacy Member
Sabe zei:
²
was hier ook zo ^^

hier ging het eerder zo ..

Ik: Ma, pa, ik zou graag na al dat computergemix met platen willen mixen, maar da kost wel wat geld ..
MP: Ah tof ..
Ik: Om te beginne zou ik toch wel 700€ moeten hebben voor apparatuur te kopen..
MP: geen reactie
Ik: en dat geld heb ik dus niet echt.
P: Oké, als de punten goed zijn, moogt ge een lening aangaan bij mij, tegen een bepaalde interestvoet..

En zo geschiedde .. lening met interest bij de ouders :help:
Ondertussen nog steeds afbetalende (400€ te gaan), ma wel al tegen de 80 platen nieuw aangekocht (sinds December).

Sparen das iets dat niet echt meer in mn woordenboek staat :)

teknite

Legacy Member
eddie zei:
konde echt geen 2 weken vroeger zijn :p

ik was daar enne op zoek...
maja...
doede naalden appart weg ?

Waarom maakt iedereen tegenwoordig fouten met te veel p's?
apart is dus met 1 p,

Paar dagen geleden nog iemand dat kapot met 2 p's schreef...
Is toch redelijk basiskennis? Of heb ik dat nu mis?

anyway, niet persoonlijk opvatten, maar wou het toch gewoon even melden.

Jaws

Legacy Member
teknite zei:
Waarom maakt iedereen tegenwoordig fouten met te veel p's?
apart is dus met 1 p,

Paar dagen geleden nog iemand dat kapot met 2 p's schreef...
Is toch redelijk basiskennis? Of heb ik dat nu mis?

anyway, niet persoonlijk opvatten, maar wou het toch gewoon even melden.
ge moet daar gewoon niet opp letten :unsure:

cooly

Legacy Member
Ecco zei:
....
Sparen das iets dat niet echt meer in mn woordenboek staat :)
Is hier ook zo,alleen blijft het bij geen reactie...
Sparen ken ik ook niet :p
Nu wil ik pc upgraden,terwijl ik spaar voor gear :s

benner

Legacy Member
Ik weet pas over een week of ik het mag kopen :(.
Als ge het dan nog niet verkocht hebt laat mij dan iets weten :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan