Archief - [TK] 2 x Akiyama SuperOEM + Ecler Concept3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nijntje

Legacy Member
Ik verkoop mijn draaitafels en mijn mixtafel.

Reden? Ik draai verschillende dage in de week en gebruik mijn tafels echt nooit thuis. Platen die ik koop ken ik altijd al op voorhand en thuis de plaatjes 'instuderen' is dus niet nodig. Tafels zijn echt nog in gloednieuwe staat.

Daarnaast ook nog een Ecler Concept 3 mixer.
Erg leuk ding, heel tevreden van.
2 x Master out, 1 x Rec out, 2 x Phono, 2 x CD (shared) , ...
Foto

Altijd heel tevreden van geweest maar aangezien ik ze toch nooit gebruik, kan ik mijn ruimte hier beter benutten :)

Vroeger geloof ik het hele zootje rond de 1000 EUR betaald zonder elementen.

svekkenbaat

Legacy Member
eventueel een foto van de platenspelers?
een richtprijs voor de platenspelers appart?
van waar ben je?

greetz

Nijntje

Legacy Member
Platenspelers
Komen met slipmats van "Magik Muzik"

Doe een bod, ik zal wel zien of ik er tevreden mee ben of niet.
Voorkeur gaat uit naar verkoop samen.
Mixer wil ik wel apart verkopen.

Ben van de regio Aalst. Wil evt. brengen voor vergoeding benzine.

Hyperinsomnia

Legacy Member
Njam een Synqje zou ik nog kunnen gebruiken dus als ge iemand vindt die wil ruilen ofzo moet ge het maar zeggen:)

Nijntje

Legacy Member
Hoe als ik iemand vind? Ik wil net men draaitafels kwijt, waarom zou ik dan ruilen :)

Hyperinsomnia

Legacy Member
Nijntje zei:
Hoe als ik iemand vind? Ik wil net men draaitafels kwijt, waarom zou ik dan ruilen :)

'k Bedoel als er iemand ene Synq heeft en het hem/haar niet uitmaakt of hij Synq's of Akiama's heeft en dus ene kan ruilen waarna ik die Synq afkoop, als u begrijpt wat ik bedoel:p

Project Zero

Legacy Member
Hyperinsomnia zei:
'k Bedoel als er iemand ene Synq heeft en het hem/haar niet uitmaakt of hij Synq's of Akiama's heeft en dus ene kan ruilen waarna ik die Synq afkoop, als u begrijpt wat ik bedoel:p
Lol that would be just stupid

DJDM

Legacy Member
verkoop dn uwe synq en koop die 2 aki's

vanbinnen toch hetzelfde

Hyperinsomnia

Legacy Member
DJDM zei:
verkoop dn uwe synq en koop die 2 aki's

vanbinnen toch hetzelfde

Njam kweetwel, maar dan moet ik eerst mijne synq kwijtgeraken en aangezien ik mijn gerief in Duitsland koop zou ik toch zoveel winst er niet bij maken :).

Hyperinsomnia

Legacy Member
Ik bedoelde winst in de zin van dat nog goedkoper zou uitkomen als ik een nieuwe koopte;)

tss gulle begrijpt mij gewoon nie!
srry voor offtopic

XzrfaX

Legacy Member
enige richtprijs voor alles ? wat je er minimum nog voor wilt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan