Xavez
Legacy Member
Naar aanleiding van:
Wat denken jullie van Tiga? Is hij overroepen als DJ of niet? IS hij gewoon het laatste jaar scheef aan't gaan en vernieuwt hij niet meer of juist wel? Speelt hij gewoon in op wat mensen van hem verwachten of gaat het om het geld?
On a lesser note: wat denken jullie van Sexor (zijn zopas verschenen album)?
Persoonlijk: Tiga is voor mij geniaal als producer, maar hij heeft téveel singles uitgebracht voor hij z'n album heeft gereleased. Daardoor krijg ik nu het gevoel dat ik "Tiga - The hits collected" heb gekocht. Maar als ik dan nog een stuk of vijf-zes-zeven keer luister ontdek ik toch steeds mooiere dingen. Bijvoorbeeld hoe subtiel hij door de voicerecording van z'n ma 'goodbye mum, I love you' smijt op't einde...
En ohja, hou het wel on topic, val elkaar niet persoonlijk aan en discussiëren over muziek gaat wél, zolang er niet domweg "een mening" gegeven wordt. Als je dus iets zegt, doe dat dan gefundeerd, afgewogen en zonder persoonlijke aanvallen.
Dankuwel
iemand eigelek tracklist van setje van tiga?
Reply zei:zoek tracklist van een van zijn andere sets deze maand , 90% van de nummers zal terugkomen.
Wat denken jullie van Tiga? Is hij overroepen als DJ of niet? IS hij gewoon het laatste jaar scheef aan't gaan en vernieuwt hij niet meer of juist wel? Speelt hij gewoon in op wat mensen van hem verwachten of gaat het om het geld?
On a lesser note: wat denken jullie van Sexor (zijn zopas verschenen album)?
Persoonlijk: Tiga is voor mij geniaal als producer, maar hij heeft téveel singles uitgebracht voor hij z'n album heeft gereleased. Daardoor krijg ik nu het gevoel dat ik "Tiga - The hits collected" heb gekocht. Maar als ik dan nog een stuk of vijf-zes-zeven keer luister ontdek ik toch steeds mooiere dingen. Bijvoorbeeld hoe subtiel hij door de voicerecording van z'n ma 'goodbye mum, I love you' smijt op't einde...
En ohja, hou het wel on topic, val elkaar niet persoonlijk aan en discussiëren over muziek gaat wél, zolang er niet domweg "een mening" gegeven wordt. Als je dus iets zegt, doe dat dan gefundeerd, afgewogen en zonder persoonlijke aanvallen.
Dankuwel

(persoonlijke mening)