Archief - Them Crooked Vultures (QOTSA, Led Zeppelin & Foo Fighters)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Josh Homme van Kyuss & QOTSA, Dave Grohl van Foo Fighters & Nirvana en John Paul Jones van Led Zeppelin hebben samen een fijn plaatje gemaakt en dat kan je hier volledig luisteren op de officiële site

Them Crooked Vultures

Leuk plaatje, aanrader voor liefhebbers van bovenstaand werk.

Dead End Friends is favoriet tot nu toe

Hellcats

Legacy Member
Klinkt als een kruising van Eagles of Death Metal en Queens of the Stone Age.
Verder vind ik er niet echt veel aan voor zo'n zogenoemde "supergroep".
Al ben ik blij dat ik niet teveel Foo Fighters invloeden hoor als ik het zo mag zeggen.:)

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Een fijn plaatje?!! Wat een understatement, dit is gewoon een instant klassieker!!

Voor mij wordt dit zonder twijfel de CD van 2009!

Favoriete nummer, hmm moeilijk te zeggen, maar ik ben helemaal weg van: Elephants en Dead End Friends

shiftyke

Legacy Member
Ik vind er echt niets aan, ik keek er naar uit, maar het is een serieuze teleurstelling geworden, er is gewoon niets speciaal of vernieuwend aan, LZ, QOTSA & FF >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> TCV.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Zwans..

Dit is rock 'n roll zoals ie dient te zijn: Brut, strak & to the point..

Mja, ieder zen mening uiteraard. Maar toch ff: Boee!! :p

shiftyke

Legacy Member
Als dit als QOTSA album gereleased geweest (wat goed mogelijk zou zijn) had het belange zo'n hype niet geweest

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
shiftyke zei:
Als dit als QOTSA album gereleased geweest (wat goed mogelijk zou zijn) had het belange zo'n hype niet geweest

Ja dat is waar, maar wat heeft dit met de muziek te maken?!

Ik denk dat veel mensen dit gaan afbreken juist DOOR de hype, wat uiteraard belachelijk is.

ns boy, als je dat een slecht vond optreden heb je toch een rare kronkel in je grijze massa. n/o.

_ns_

Legacy Member
Mjah slecht, ik had iets anders verwacht en vond ze niet echt bijzonder. Slecht is dus wat overdreven ja :).

shiftyke

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;12455967 zei:
Ja dat is waar, maar wat heeft dit met de muziek te maken?!

ns boy, als je dat een slecht vond optreden heb je toch een rare kronkel in je grijze massa. n/o.

begrijp me niet verkeerd, ik zeg nier dat dit slecht is maar er is gewoon niets speciaal aan en dat verwacht je wel met zo'n line-up...

Kid_C

Legacy Member
Zit nu 6 nummers ver, maar het weet me niet te echt te overtuigen. Homme zijn invloed is heel duidelijk te merken, maar die kerel is al langere tijd de pedalen wat aan het verliezen (op muzikaal vlak). Behoorlijke voorspelbare deuntjes, teveel vocals, geen echte verrassingen.
Of er meer in had gezeten, geen idee, misschien wel als Homme 10-15 jaar jonger was en JPJ nog in zijn LedZep periode zat.

Zeker geen slecht album, maar ook niet de verwachte plaat van het jaar.

-Steve-

Legacy Member
Ik vind het een schitterende plaat. Op pukkelpop hoorde je al dat dit geniaal was.

Bart Religion

Legacy Member
Kid_C zei:
Zit nu 6 nummers ver, maar het weet me niet te echt te overtuigen. Homme zijn invloed is heel duidelijk te merken, maar die kerel is al langere tijd de pedalen wat aan het verliezen (op muzikaal vlak). Behoorlijke voorspelbare deuntjes, teveel vocals, geen echte verrassingen.
Of er meer in had gezeten, geen idee, misschien wel als Homme 10-15 jaar jonger was en JPJ nog in zijn LedZep periode zat.

Zeker geen slecht album, maar ook niet de verwachte plaat van het jaar.

Era Vulgaris was anders wel terug een pak beter dan het mindere Lullabies.(Slecht gaat te ver, behalve als je beter gewend bent) Maar idd, Josh Homme zonder Oliveri is heel blijkbaar heel wat minder. De laatste plaat van Nick Oliveri & Mondo Generator is gaver.

Verder vind ik dit TCV wel gaaf, maar geniaal nah. Kyuss dát was geniaal.

Sowieso zijn er in dit genre wel leukere dingen te vinden, maar een Clutch topic levert vast geen of amper repliek op. Mensen die dit soort muziek gaaf vinden doen er echter goed aan From Beale Street To Oblivion te checken ^^

Kid_C

Legacy Member
Tjah, Kyuss, die komen nooit meer terug. Maar goed ook als ik Josh Homme zo bezig hoor. :unsure: Komt nog niet eens aan de enkel van Kyuss.

Voor alle stoner/blues kan je trouwens terecht in het post/math/.. topic. Daar zullen wel enthousiaste mensen zitten. :p Die nieuwe Clutch moet ik nog altijd beluisteren.

Bart Religion

Legacy Member
idd, moeten ze niet doen. Een Kyuss reunie zou enkel afbreuk doen aan die band.

Nieuwe platen van Fu Manchu & vooral Clutch zijn gaaf, doch niet echt verrassend ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan