Archief - The Qontinent (7-8/08/2009)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
The Qontinent: Festival dedicated to the harder styles !

Na een succesvolle eerste editie van The Qontinent afgelopen zomer slaan Q-dance en Bass Events, op vrijdag 7 en zaterdag 8 augustus de handen in elkaar om het festival - dedicated to the harder styles - nog grootser neer te zetten. The Qontinent zal uitgebreid worden met meer areas en een extra festival dag.

Zoals je van Q-dance en Bass Events mag verwachten wordt het een knallend weekend op een bijzonder unieke locatie; Het Recreatie domein Puyenbroeck. Puyenbroeck ligt een kwartier van Gent af en 20 minuten van Antwerpen. Er is ook de mogelijkheid om op domein Puyenbroeck het hele weekend te kamperen vlak bij het festivalterrein.

Meer info over areas en line up wordt later bekend gemaakt via BASS EVENTS en qdance - Home

deathsythe

Legacy Member
normaal gezien van de partij! te zien hoe de herex vallen

seurinck

Legacy Member
OOO zeker terug aanwezig was vet vorig jaar
en nu 2 dagen en nog meer stages. Beter kan gewoon niet !!!!

Gregosz

Legacy Member
Netjes. Vorig jaar niet geweest. Maar nu het een heel weekend is en dat het van beide organisaties komt zie ik het wel zitten om af te komen.

Bartel

Legacy Member
Up!
Vermits deze anders te oud was om nog in te posten ^^.

deathsythe

Legacy Member
qontinent07082009300.jpg


Vrijdag

Classics

Yves De Ruyter
Francois
Bountyhunter
Binum
Pavo
Dana
Luna
Dj yves
G-town Madness

Hosted by MC Syco
________________________________

Future

Endy vs Darkxcess
Orpheuz vs Detektor
Dr Phunk
Bestien
Owen G
A-lusion
Vicious D & Larsson
Ran-D vs B-Front
Crypsis
Bass Modulators
Dozer

Hosted by MC Villain
________________________________

Footworxx

Moddi
Jamie Ball
Jeff Amadeus
Paul Langley
Arkus P Live
Waldhaus & Weichentechnikk
Sandy Warez
Tieum
Igor Live
Igneon System Live
Bryan Fury
Hellfish

Zaterdag

Mainstage:

Noisecontrollers
The Beholder
Wildstylerz
Alpha 2
Coone
Fenix
Dark-E
Playboyz
Spyko Punkz
Scope Dj
Headhunterz
Deepack

Hosted By MC Villain
________________________________

Tekstyle & Jump

Demoniak
Ruthless
Mr Noba Live
Q-iC
Mark With A K
Jones
Nicolas Clays
Transfarmers Live
Davoodi
Ronald V vs Lady Boy
Sjoekoe
Gave
Manu Kenton

Hosted by MC Chucky
________________________________

Hardcore

Noize Supressor
Unexist
Partyraiser
Ophidian
Promo
Nosferatu
Injoung
Meccano Twins Live
Tommyknocker
D-Passion
Endymion
Dj Kristof

Hosted by MC Syco
________________________________

Italian Hardstyle

Technoboy
Tatanka
Activator
Bruno Power
Ivan Carsten
David Sonar
Instigator
Luca Antolini
Francesco Zeta
Dj Stephanie

Schummi88

Legacy Member
Ik gaan hier al dood alsek die line-up zie en weet dat ik niet kan gaan eh gvd :p.

deathsythe

Legacy Member
de italian hardstyle op zaterdag is toch wel echt pokkezalig :p

Vix

Legacy Member
deathsythe zei:
de italian hardstyle op zaterdag is toch wel echt pokkezalig :p

Luca Antolini wil ik echt wel is zien, zal daar wel als opwarmer staan. :applause:

Schummi88

Legacy Member
Vix zei:
Luca Antolini wil ik echt wel is zien, zal daar wel als opwarmer staan. :applause:

Daar heb ik wel spijt van. Komt em eindelijk is naar België en kunnen we hem niet zien. Wel spijtig dat er geen Early HS area is :). Ik wil toch ooit eens graag Daniele Mondello, Zenith DJ en Super Marco May zien :D.

Distorted_crump

Legacy Member
jaman dat word een dodende dag de zaterdag :o
die hardcore & hardstyle line-up is al super, dan nog eens italian hardstyle :o
volgens mij gaak de zondag middag me stok stijve benen wakker komen en zwaar piepende oortjes :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan