Archief - The Greatest Switch 2008 - StuBru

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
der zitten platen tussen die er verdiend in staan maar ook platen die er echt ni in thuis horen zoals tiga bv *kots* er missen te veel retro klassiekers naar men goesting zoals nagasaki of dream universe bv ;)

apex^

Legacy Member
jesus loves the acid op 99? O.O

ze zouden alleen de mensen die effectief luisteren naar switch mogen laten stemmen :p

GiJay

Legacy Member
apex^ zei:
jesus loves the acid op 99? O.O

ze zouden alleen de mensen die effectief luisteren naar switch mogen laten stemmen :p

Volgens mij heb je onder de 18 nog geen stemrecht :P

Progrezz

Legacy Member
Beerend zei:
Soit, 't is inderdaad the greatest 'switch' en niks anders.

Inderdaad. Is een beetje zoals lekkere spruiten nog altijd heel vies zijn, maar iets minder goede chocolade nog altijd best te pruimen is ;)

Project Zero

Legacy Member
Ik had eerlijk gezegd ook niet meer verwacht van Studio Brussel. Ik heb het dan ook sowieso niet op lijstjes, eerlijk gezegd vind ik het zelfs dikke bullshit. Een classic is voor mij pas een classic als ik nog kan genieten van die plaat en dat ik kan zeggen: "How pee, wat een dikke pleut blijft dat toch". Dat gold voor zowat 90% van deze lijst NIET.

Ik heb overigens net de cd "The greatest switch" gekocht (ja hier is een cd-winkel en die is laat open :unsure: ) en die valt heel wat beter mee dan deze top 100. Er staan om een of andere reden veel nummers op de cd die helemaal niet in de lijst staan.

Nuja zo te beter, ik vind de cd helemaal niet zo slecht. Reese & santonio - rock to the beat staat er zelfs op (de classic der classics) en ik ben blij dat ik die eindelijk in fatsoenlijke kwaliteit heb.

Mijn conclusie: de top 100 zuigt, de cd valt best te pruimen. :)
EDIT: En begrijp mij niet verkeerd, de afgezaagde classics staan er ook op, maar de vele andere plaatjes maken het wel goed!

mtm

Legacy Member
iemand al gestemd op de nieuwe 'The Greatest Switch' ? (editie 2009) :p

No A.K.A

Legacy Member
tekn0w!z zei:
lol? born slippy zuigt?

pls say you're kidding :p

@ DBK

Op wat is uw 75% gebasseerd?

En zo commerciëel is het ook niet eh, waar is Milk Inc dan? :p

gewoon een lijstje van pure floorfillers.

Een terechte top 10.
Helemaal mee eens en idd waar komt u 75 procent van ?

[EZ]

Legacy Member
TGS2009:

cd1
1. new order - blue monday
2. deee-lite - groove is in the heart
3. fatboy slim - right here, right now
4. snap! - rhythm is a dancer
5. m.a.n.d.y. vs booka shade - body language
6. a guy called gerald - voodoo ray
7. tiga & zyntherius - sunglasses at night
8. amnesia - ibiza
9. zombie nation - kernkraft 400
10. orbital - the box
11. the prodigy - smack my bitch up
12. underworld - rez
13. jeff mills - the bells


cd2
1. kraftwerk - the model
2. giorgio moroder - the chase
3. slam - positive education
4. armand van helden - you don't know me
5. technotronic - pump up the jam
6. d*note - shed my skin (pete heller’s stylus vocal mix)
7. george kranz - din daa daa
8. maurice - this is acid
9. cj bolland - the prophet
10. david carretta - vicious game
11. lfo - lfo
12. secret cinema - timeless altitude
13. laurent garnier - sound of the big babou


cd3
1. front 242 - headhunter
2. joey beltram - energy flash
3. dhs - the house of god
4. dj sneak - you can’t hide from your bud
5. liquid - sweet harmony
6. goldie - inner city life
7. push - universal nation
8. dave clarke - southside
9. rockers hi-fi - push push (m.a.n.d.y.’s pusher remix)
10. frankie knuckles feat. jamie principle - baby wants to ride
11. quadrophonia - quadrophonia
12. thunderball - bonzai channel one
13. choice - acid eiffel



Beter dan den eersten imo, meeste tracks heb'k wel al, maar niet allemaal even legaal, en in m'n The Bells-vinyl zit een serieus kraaksken :p

nTFs

Legacy Member
Praktisch het meeste ervan is al meermaals verschenen op andere verzamel albums.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan