TRFluffy
Legacy Member
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=2ZGRDK6EAR5CB1Z558F8IYHHOC
gemaakt met een nieuwe FREE
o) synth SuperwaveP8 en voor de basslijn Vanguard (yaya ... vo die basslijn is ie goe)...
en als sequencer FL Studio
dit is een kale versie, moeten nog overgangseffecten op om de breaks aaneen te sluiten ma bon. Voor de rest al een goe beeld van wat et gaat worden
vinned persoonlijk wel goed klinken. Nu jullie nog!
Het is commercieel geluid, maar bon, hebbed toch nie in de opzicht gemaakt
gemaakt met een nieuwe FREE
o) synth SuperwaveP8 en voor de basslijn Vanguard (yaya ... vo die basslijn is ie goe)... en als sequencer FL Studio
dit is een kale versie, moeten nog overgangseffecten op om de breaks aaneen te sluiten ma bon. Voor de rest al een goe beeld van wat et gaat worden
vinned persoonlijk wel goed klinken. Nu jullie nog!
Het is commercieel geluid, maar bon, hebbed toch nie in de opzicht gemaakt

(ik maak zelf super repetitieve muziek for christ's sake
)