spectrious
Legacy Member
T'is nu al een tijdje dat ze gestopt zijn (3 maand?). Zijn er hier op dit forum nog mensen die er spijt van hebben omdat ze deze prachtige, geniale band te laat hebben leren kennen?
Ik snap echt iet waarom ge tijdens de lancering van uw carriere stopt é
ad:.
It's a sad sad planet
Ik snap echt iet waarom ge tijdens de lancering van uw carriere stopt é
ad:. It's a sad sad planet
