Archief - [techno/hardtechno] Booty clap

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XoN`-

Legacy Member
mja booty is al lang populairder enkel hier nog ni, hebbet een 2 j geleje 'ontdekt' & was drect 'verkocht'.

Assault overlaatst nog gezien int jh spiraal hier, & damn did he shake those booties !

Vit0r

Legacy Member
Meeste booty platen kunde zonder probs in nen deftigen platewinkel kope of bestellen , er zijn echter wel paar uitzonderingen.

<BAD> schuim

Legacy Member
XoN`- zei:
mja booty is al lang populairder enkel hier nog ni, hebbet een 2 j geleje 'ontdekt' & was drect 'verkocht'.

Assault overlaatst nog gezien int jh spiraal hier, & damn did he shake those booties !

assault vind ik persoonlijk wel de mindere booty, btw in de usa import in antwerpen of de prelude in sint-niklaas ligt wel al is iets van mr de,assault etc etc ma funk moet ge meestal bestellen (en dan zou da zoals vit0r zij geen probleem zijn)

Plut0r

Legacy Member
<BAD> schuim zei:
assault vind ik persoonlijk wel de mindere booty, btw in de usa import in antwerpen of de prelude in sint-niklaas ligt wel al is iets van mr de,assault etc etc ma funk moet ge meestal bestellen (en dan zou da zoals vit0r zij geen probleem zijn)
hmm probleem is dichtste winkels zijn in gent en daar geraak ik ook nie alle dagen :help:

Miesjel

Legacy Member
Er is nog niet zo lang een online Belgische shop met veeeel ghetto.

Check www.booty.be en je zal er wel geraken denk ik.

pieter56

Legacy Member
kan iemand me aub nu de juiste naam zeggen van et liedje op 3minuten en 20 seconden geven http://plut0r.cybton.com/film.wmv ..... ja hier was sprake van dj funk maar ik vind het liedje niet kan iemand me aub het zeggen ben al heeel lang erachter naar aan het zoeken

pieter56

Legacy Member
idd neen vind het niet had et al gelezen da et dat was maar vond et niet daarmee dat ik et me afvroeg of et juist was.. heeft iemand van jullie ?

Ara.

Legacy Member
juist den eerste keer is wa booty zitten luisteren en damn das echt wel beestige feestmuziek.
binnenkort feesje int music cafe (leuven), kga toch checken ze :)

Plut0r

Legacy Member
Ara. zei:
juist den eerste keer is wa booty zitten luisteren en damn das echt wel beestige feestmuziek.
binnenkort feesje int music cafe (leuven), kga toch checken ze :)
idd booty is hip :applause:

maar kheb nu nog altijd die vinyl nie :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan