Archief - Techno

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofgregoor

Legacy Member
Gogo Carl Cox, Ben Sims, Derrick May, Juan Atkinson, Speedy J, Steve Rachmad, Jeff Mills, Dave Clarke, Rush, Technasia, The Advent, Robert Hood, PET Duo, Kevin Saunderson, ...

Andres_

Legacy Member
Drejke zei:
Een jaar geleden nog technasia & christian varela gehoort hier op een feestje int dorp.
Die draaiden toen wel héél goed vond ik!

Christian Varela:

YouTube - Christian Varela @ I Love Techno 2003
( Alleen trekt die fade in op nix precies, als de plaat: Dave Clarke - The Wolf bezig is gooit em een andere plaat zo ineens in op 0.05min op youtube, vondk toch niet zo denderend :p)

( Nog ff aan christian varela een handtekening op men plaat gevraagd :p, nuja, als ik er toch was, Ma hij kan ma amper engels!.. :p)

Beachweekend? :p
Christian Varela vond ik toen inderdaad ook dik in orde.

Mijn technohelden: Derrick May, Joey Beltram, Ortin Cam, Laurent Garnier, Marcell Dettmann, Umek, Ben Long, Ben Sims, Sven Väth, Joris Voorn, ...

Misschien niet echt voor de topicstarter, maar wel heerlijke techno! ;)

antHraxx

Legacy Member
Max Walder - Samba del Costa !
Ben Sims - Manipulated
Carl Cox - Moroccan chant (Eric and Powel remix)
Cari Lekebusch - powersurge
Chris Liebling - Bossi
Umek - The Exorciser

[EZ]

Legacy Member
Drejke zei:
Een jaar geleden nog technasia & christian varela gehoort hier op een feestje int dorp.
Die draaiden toen wel héél goed vond ik!

Christian Varela:

YouTube - Christian Varela @ I Love Techno 2003
( Alleen trekt die fade in op nix precies, als de plaat: Dave Clarke - The Wolf bezig is gooit em een andere plaat zo ineens in op 0.05min op youtube, vondk toch niet zo denderend :p)

( Nog ff aan christian varela een handtekening op men plaat gevraagd :p, nuja, als ik er toch was, Ma hij kan ma amper engels!.. :p)
hehe, da filmke heb'k ook al veel bezien, :love: @ 2:15 :p


Tkan trouwens goed zijn dat de beelden niet overeenkomen met de muziek, want terwijl ge The Wolf op de achtergrond hoort, en de volgende plaat ook al speelt, ziet ge hem de vinyl van de tt pakken :p

Drejke

Legacy Member
Andres_ zei:
Beachweekend? :p
Christian Varela vond ik toen inderdaad ook dik in orde.

Mijn technohelden: Derrick May, Joey Beltram, Ortin Cam, Laurent Garnier, Marcell Dettmann, Umek, Ben Long, Ben Sims, Sven Väth, Joris Voorn, ...

Misschien niet echt voor de topicstarter, maar wel heerlijke techno! ;)


Jup Beachweekend,

Nog mee ge-organiseerd btw :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan