Tuurlijk zit daar waarheid in, maar iedereen probeerd ook gewoon zijn passie voor muziek te uiten. Wat ik zou zeggen is: muziek maken gebeurd niet op 1 dag, je allereerste productie hoort, in mijn mening, echt te zuigen. Voorgemaakte synths, drums, percussie achter elkaar zetten en een goeie sound bekomen ben je in principe niet veel mee, want je hebt er niets van jezelf in gestoken. Muziek is persoonlijk, doe gewoon die moeite om jezelf een programma te zoeken dat dezer tijd herkent wordt als een volwaardig produce-programma en begin van daaruit. Vraag desnoods wat advies aan mensen, schuim het internet af... Mogelijkheden genoeg om volledig vanaf 0 te beginnen, gewoon geduld hebben. Als je gebeten bent door muziek te maken zul je wel snel genoeg je eigen nummer kunnen neerzitten.