(-Pr3D@t[0r]-)
Legacy Member
het is een liedje dat ik op de radio (topradio) heb gehoord. Er komt een vrouwelijke stem in voor, ik ken de meeste tekst niet meer maar wat ik me wel nog kan herrineren is dat ze meerdere keren zoiets zegt van 'lay your hands on me' of zoiets in die aard. (+ de "me" wordt zo lang uitgezongen gelyk 'lay your hands on méééééééééé')
een maat van me zegt dat het een nieuw lieke is van Bob Sinclar.
iemand een idee ondanks de weinig info ?
een maat van me zegt dat het een nieuw lieke is van Bob Sinclar.
iemand een idee ondanks de weinig info ?
