Archief - (Tech-House) Nolan - Infantile Devotion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clash

Legacy Member
Hey!

Heb een track eindelijk afgewerkt, zijn nog altijd zaken waar ik zo niet content mee ben maar ik ben er gewoon "doof" in geworden, if you know what i mean ^^ na een tijdje hoort ge het niet meer, zelfs niet als ge het een weekske stillegt!

Daarmee ga ik gewoon wachten om te horen wat jullie dervan vinden ;)

Link: zSHARE - infantile_devotion.mp3
5min 30sec
192 kbps
Ableton 7 ! (weeral nieuw versie kopen ofwa? :confused: )

Grtz!!!!

Arpeggiator

Legacy Member
Veryyyy nice. Dat stuk met dat orgel achtige sound is echt vet! Het nummer is misschien iets te lang gerekt, na die eerste climax met die orgel komt zo precies den outro, ma die duurt dan iets te lang en dan daarna komde terug met die orgel. Kzou da veranderen, en op een of andere manier uwe climax langer proberen aan te houden. Maar nu ben ik echt wel dingen aan het zoeken, om te zoeken.

Heel vet!

Clash

Legacy Member
Ja daar is wel iets van aan, weet eigenlijk niet waarom ik da zo gelaten heb, das eigenlijk een beke anticlimax en ik haat da zelf nogal :D hoe klinkt het van mastering? en die break opt einde, met de andere drums, is da iets of maar onnozel?

Merci vr de comment, grtz!

Clash

Legacy Member
24 downloads en ma 1ne comment? komaaaaan manne :D don't hold back, zegt ma wa ge denkt eh daarvoor doen we het!

Dj Aero

Legacy Member
- ik vind uwen bass wel heel nice van sound
- er zitten ook veel leuke effectjes in
- het geheel klinkt hier in elk geval wel beestig wat mastering betreft. Op da gebied kan ik nog veel leren. Gebruikt gij hier vsti's voor of heb ge een speciaal programma? Wa hebde gebruikt voor die bass
- en da chop effect op 2.30, wa hebde daarvoor gebruikt?

het nummer spreekt mij in zen geheel ni echt aan omdat het mijn genre niet. Technisch zit het echter serieus goed in elkaar. Vette sounds en propere mastering. Weeral bewezen dat Ableton dik materiaal is

Clash

Legacy Member
Heheh, ja ik weet dat het ne tsjingeltsjangel van stijlen is, niet ehct duidelijk afgebaakt, maarja moet daarom ook niet altijd eh ^^

Ik ga u moeten teleurstellen, ik begin in Ableton en eindig erin! Geen enkel ander programma of VST's! Deze track heb ik gwn hard gecompressed omda ik het wel passen vond :) misschien klinkt het daardoor wa beter! Wat gebruikt gij? FL?

Da chopeffect is gewoon LFO ^ ! :D Die bass is Operator (doe ik eigenlijk alles mee, te zalig ding, in Ableton 8 zit dat er nu ook standaard in, ik heb die synth nog moeten kopen bij de 7..)

Canniball

Legacy Member
- sounds zitten lekker!
- mooie variatie in sounds en drumlijn
- da chop effect ding vind ik nice
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan