Archief - Te koop 1 Draaitafel technics SL-1210 M5g

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
Ik verkoop hierbij 1 Draaitafel van het merk technics SL-1210 M5g
Alles is nog aanwezig!
Factuur is aanwezig!
Doos is aanwezig!
Op de draaitafel is alles nog in perfecte staat en de naald is van stanton!


Wat informatie:


De koning van de draaitafels. De SL-1210M5G is, met zijn coole design en uitgebreide mogelijkheden, dé echte draaitafel voor de professionele DJ.


Cool design (glanzende lak en blauwe verlichting)
Originele Technics Direct Drive motor (binnen 0,7 sec. op snelheid)
Quartz DD precisie (wow & flutter 0,025% WRMS, rumble -78dB (DIN B)
Aluminium Diecast behuizing
Headshell standaard
Rubberen bodemconstructie
In hoogte verstelbare en schokabsorberende poten
Beveiligde power control
33-1/3 of 45 toeren selecteerbaar
Computergestuurde pitch-control: snelheidsaanpassing van + / - 8% en + / - 16%
Pitch-control reset knop
Lichtgewicht S-vormige toonarm met zuurstofvrije hoogwaardige bedrading
Toonarm in hoogte verstelbaar (0 - 6mm) met schaalverdeling
Toonarmbalans instelbaar
Extra balansgewicht
Naalddruk instelbaar (0 - 4 gram)
Anti-skating gewicht instelbaar (tot 6 gram)
Electronisch remsysteem voor Quick stops
Remsnelheidcontrole
Stroboscooprand verlichting
Duurzame blauwe LED naaldverlichting
Afneembare stofkap
Originele Technics slipmat meegeleverd

Olivier_Twister

Legacy Member
Neen, ik verkoop liever, maar tog Bedankt voor het bod

Mensen dit effe nog eens voor de verduidelijking, dit gaat dus om 1 Draaitafel!
Geen 2, dus geen koppel!

Olivier_Twister

Legacy Member
zal nog effe iets bijzeggen;

De draaitafel mag volledig worden uitgetest zodat je kunt zien dat ze nog in perfecte staat is!!!!
De prijs is voor mij tussen de 200-300 euro, daar de draaitafel nog geen jaar oud is!!!

Desperatozz

Legacy Member
Waar heb je'm aangeschaft?

Bod: 200eur (wa is de meeneem?)

Olivier_Twister

Legacy Member
Desperatozz zei:
Waar heb je'm aangeschaft?

Bod: 200eur (wa is de meeneem?)


gekocht via internet op een duitse site
Meeneemprijs is tog 300 euro...
Liefst zou ik er deze week nog van af zijn...

Desperatozz

Legacy Member
Welke site als ik vragen mag?

Zware interesse hier!

*edit* en wanneer sluit je het bieden af ;)

Stimpy

Legacy Member
Ik kom zaterdagavond en zondagavond door gent
voor 210 wil ik m wel kome uithalen indien in goede/aanvaardbare staat

Equino

Legacy Member
idd, voor zo laag stel ik me toch vragen ze :s
Zoiets kost 750 euro nieuw.

Niets van defecten of wat dan ook?
Nog garantie?

Anders kocht ik hem direct.

Olivier_Twister

Legacy Member
Neen niets van defecten aan hoor...
Zie mijn itraider, heb al vanalles verkocht, telkens in perfecte staat, idem deze draaitafel...
Btw jullie zoude blij moeten zijn! zo een tafel voor een lage prijs!!!!
Zal dan 300 euro vragen voila...

Desperatozz

Legacy Member
Equino zei:
idd, voor zo laag stel ik me toch vragen ze :s
Zoiets kost 750 euro nieuw.

Niets van defecten of wat dan ook?
Nog garantie?

Anders kocht ik hem direct.

kost 588 nieuw in duitsland

ps: kan je antwoorden op mijn vraagjes? waar heb je'm gekocht: welke webshop & wanneer sluit je het bieden af?

Stimpy

Legacy Member
psp als ge er rap vanaf wilt stuur mij dan een pm, kan hem evt morgen of zondag ophalen
zoniet vervalt mijn bod want ge woont ni in de buurt ;)

[EZ]

Legacy Member
Is'm nu al verkocht?

Want kben gisteren nog in Wetteren geweest (familie woont daar, kom er regelmatig) zonder da'k deze topic goed gelezen had, anders was'k mss wel is komen zien...

Olivier_Twister

Legacy Member
is nog te koop hoor...
word morgen afgesloten
Ga dan straks eens die site posten...
De garantie is ook nog aanwezig

Nijntje

Legacy Member
500 euro voor je 2 M5G's, je krijgt van mij 2 Akiyama superoems en daarvan kan je er dan nog eentje verkopen ?
Ga je nog meer winst maken :)

Anders evt wel interesse in 1 tafel.
Snelle afhandeling mogelijk (dagelijks in Gent)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan