Archief - [T-Spirit] I Produce

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GollumM

Legacy Member
Nieuw op T-Spirit Radio: I-Produce...

Veel van onze luisteraars en DJ's hebben naast het luisteren en draaien van muziek ook nog het maken of remixen van muziek als hobby... maar wie kan dat het beste?

In I-Produce gaan producers en remixers met elkaar de strijd aan om de titel Beste Producer van 2006. In een of meerdere shows (afhankelijk van het aantal aanmeldingen) worden de ingestuurde liedjes aan de luisteraars gepresenteerd, waarna de luisteraars op de T-Spirit Website op hun favoriet kunnen stemmen.

Dit event zal zn kick-off hebben op zaterdag 4 februari.

Maak of re-mix je zelf muziek? Dan kun je nu meedoen met I-Produce! Upload je mix ergens op internet en stuur de link samen met informatie over jezelf naar gollum [at] t - spirit [.] be. De enige restrictie die je hebt is dat je song maar maximaal 6 minuten mag duren, voor de rest ben je helemaal vrij in wat je aanmeldt.

Vragen, tips of opmerkingen kun je als reactie op dit bericht submitten of mailen naar het bovenstaande e-mail adres.

Tot 4 februari!

http://www.t-spirit.be/v3/?page=news&id=15

Desperatozz

Legacy Member
-examenperiode-

geen tijd om te producen, laat staan een nummer volledig afwerken :)

GollumM

Legacy Member
Mja Desperatozz, zelfde reactie als @ T-S:

Mja als meer deelnemers hier last van hebben dan kijk ik ff wat er met de datum kan, als je wel zeker weet dat je deelneemt wanneer de datum later is, laat het mij dan ff weten via de mail, is ook belangrijk wanneer we bvb 2 (of meer) aflerveringen doen.

GollumM

Legacy Member
Voor de mensen die examens hebben maar wel graag (later) mee willen doen: Stuur mij even een mail!

Dj-Marinus

Legacy Member
Ik doe ook mee en idd misschien beetje te kort tijd.. Dan kunnen we altijd nog de datum verplaatsen. Geef je iig op als je mee doet. Dan weten we hoeveel deelnemers we hebben. --> Mail to: Gollum[@]t-spirit[.]be

Dj-Marinus

Legacy Member
eigelijk maar 1.. anders hebben we iemand die als het waren 5 keer mee doet.

GollumM

Legacy Member
Door persoonlijke omstandigheden (sterfgeval in nabije omgeving) heeft de uitzending van 4 februari geen doorgang kunnen vinden (excuses aan de mensen die zich al hadden opgegeven). Doordat T-Spirit ook Trance Energy zal uitzenden hebben we de uitzending van I-Produce moeten verzetten naar 25 februari aanstaande.
Dat betekend dat mensen die niet mee konden doen op de 4e zich toch in kunnen schrijven en mee doen op de 25e. De aanmeldingsprocedure blijft gelijk (dus mij even een mail sturen wanneer je interesse hebt).

gr. Gollum

Dj-Marinus

Legacy Member
Ik reageer er meteen even op. Je hoeft niet meteen het nummr er bij te sturen. Aanmelden is genoeg,het nummr kan je altijd de 24e (ochtend van de 25e) Sturen. Dan weten wij tenminste hoeveel deelnemers het bedraagd. Dus geef je op voor I-Produce en wordt de beste producer van 2006.

Mail To: Gollum [at] t-spirit [dot] be.

GollumM

Legacy Member
Jup ;) zolang je er maar wel even bijvermeld dat je liedje later komt (dat ik niet onnodig ga zoeken) ;).

Vergeet ook niet wat extra info over jezelf, je stijl(en) en je producehistory te vermelden.

GollumM

Legacy Member
Hou er rekening mee dat de einddatum voor inschrijven (EN het opsturen van liedjes) de nacht van vrijdag op zaterdag om 00:00 uur precies is.

Mensen die zich nog niet op hebben gegeven, of die hun liedje nog niet hebben verstuurd, kunnen dat dus tot dan toe doen.

TRFluffy

Legacy Member
hm, just, ff op todo list zetten... dat ik da liedje afheb :) 't zal heel verassend zijn voor jullie :p ge gaat et nie geloven dat ik et gemaakt em :p

GollumM

Legacy Member
TRFluffy zei:
hm, just, ff op todo list zetten... dat ik da liedje afheb :) 't zal heel verassend zijn voor jullie :p ge gaat et nie geloven dat ik et gemaakt em :p

We wachten af ;)

DeGerre

Legacy Member
ik heb ook een trackje gestuurd ... maar wanneer weten we een uitslag ofzo? :)

edit: twas track van Cartesis

TRFluffy

Legacy Member
oh, ik moet die nog afmixen vanavond, finaal dan,

kga daarvoor wel m'n "desktop" gebruiken om geen stoten tegen te komen lijk me die tracks diek draaide in ne mix... die geluidskaart is beter, dusja
:)

btw: NEEMT ER IEMAND DA OP??? want ik ga een hele dag weg zijn morgen... (mss in de "studio" zelf om er zeker van te zijn da't gelukt is??)

TRFluffy

Legacy Member
Mag je meerdere tracks sturen of restricted to 1??

heb ier achter mijn "grote pc" zitten nummers afmixen en die klinken allemaal goed... help :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan