GollumM
Legacy Member
Nieuw op T-Spirit Radio: I-Produce...
Veel van onze luisteraars en DJ's hebben naast het luisteren en draaien van muziek ook nog het maken of remixen van muziek als hobby... maar wie kan dat het beste?
In I-Produce gaan producers en remixers met elkaar de strijd aan om de titel Beste Producer van 2006. In een of meerdere shows (afhankelijk van het aantal aanmeldingen) worden de ingestuurde liedjes aan de luisteraars gepresenteerd, waarna de luisteraars op de T-Spirit Website op hun favoriet kunnen stemmen.
Dit event zal zn kick-off hebben op zaterdag 4 februari.
Maak of re-mix je zelf muziek? Dan kun je nu meedoen met I-Produce! Upload je mix ergens op internet en stuur de link samen met informatie over jezelf naar gollum [at] t - spirit [.] be. De enige restrictie die je hebt is dat je song maar maximaal 6 minuten mag duren, voor de rest ben je helemaal vrij in wat je aanmeldt.
Vragen, tips of opmerkingen kun je als reactie op dit bericht submitten of mailen naar het bovenstaande e-mail adres.
Tot 4 februari!
http://www.t-spirit.be/v3/?page=news&id=15

zolang je er maar wel even bijvermeld dat je liedje later komt (dat ik niet onnodig ga zoeken)
ge gaat et nie geloven dat ik et gemaakt em