Archief - Stanton T50 Deck

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baloo

Legacy Member
Iemand ervaring mee ?

Kzou mijn JB Q 30´s vervangen door deze 2 heren .

Wat denkt u dervan en waar aanschaffen ?

Bram

Real

Legacy Member
Als ge uw set-up een HEEL pak wilt downgraden, is dat een perfecte keuze hoor. ;)

TRFluffy

Legacy Member
ik hoop baloo dat dees een joke is...

jeetje, technics of super oems... get maar 2 keuzes... na hq30's toch... IN MY OPINION

Baloo

Legacy Member
Idd Kleine mistake :d
Ik bedoelde de T 80 , Direct drive.

Zo dom ben ik niet :p :d Sorry :)

Iemand ervaring met de nieuwe STANTON T80 ?

Bram

TsD

Legacy Member
mja, de motor is toch hetzelfde dacht ik, buiten het pitchbereik die bij de stanton T80 8/12% & bij de reloop 10/20?

1337mr.hanky

Legacy Member
die t-80 is SUPER slecht, rechte arm, 1.7kg torque,...
voor te scratchen is da mss ok, maar voor gewoon mixwerk is dat niks beter dan hq-30 welke btw hetzelfde is als rp-4000 van reloop

Baloo

Legacy Member
OK !
Kga dan voor die synq , die is wel beter , en da weetk.
Kwist gewoon niet zo veel over die tafel , en geef toe dat hij er retemooi uitziet.

Bram

TsD

Legacy Member
heh heh idd Baloo, ik was ook eerst aan het twijfelen tussen een andere oem of die stanton T120 oem(zelfde uiterlijk), maar de prijs gaf toch de doorslag:p

Anoniem09

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
koop anders de st150 :p 550 euro :x

Zijn wel lekker beestjes, maat van me heeft er 2 kunnen kopen voor 450 euro in een uitverkoop van DJ winkel ;) Met nog een jaar garantie.

Enige lastige aan die dingen: Als je de powerknop uit doet, al die lichtjes blijven branden, buiten dan dat strobo ding. Heb ik nog nergens gezien... Ik maar als een zot op die play knop aan het drukken, nee hoor, hij deed het niet, ik stond daar mooi alleen achter die discobar aan het zoeken wat er scheelde met dat ding, tot ik zag dat die strobo niet brandde, en dat al die LED's dus zonder de powerknop op ON brandden.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
koenpje zei:
Zijn wel lekker beestjes, maat van me heeft er 2 kunnen kopen voor 450 euro in een uitverkoop van DJ winkel ;) Met nog een jaar garantie.

Enige lastige aan die dingen: Als je de powerknop uit doet, al die lichtjes blijven branden, buiten dan dat strobo ding. Heb ik nog nergens gezien... Ik maar als een zot op die play knop aan het drukken, nee hoor, hij deed het niet, ik stond daar mooi alleen achter die discobar aan het zoeken wat er scheelde met dat ding, tot ik zag dat die strobo niet brandde, en dat al die LED's dus zonder de powerknop op ON brandden.


LOL :D was met mij ook gistere in de sound station :p die strobo stond ook nog aan enz en al die lichtjes en ik ma op die play knop duwen é... echt nix beweging tot we aan start knopke draaide haha :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan